خبرنگاران رئیس شورای شهر رشت خواهان جابجایی روسای فنی و معاونان شهرداری مناطق شد

به گزارش کالارنا، رشت - خبرنگاران - رییس شورای اسلامی رشت گفت: جابجایی روسای فنی، معاونان شهرداری مناطق و کارشناسان ضرورت دارد.

خبرنگاران رئیس شورای شهر رشت خواهان جابجایی روسای فنی و معاونان شهرداری مناطق شد

به گزارش خبرنکار خبرنگاران، اسماعیل حاجی پور غروب روز شنبه در جلسه شورای اسلامی رشت با بیان اینکه چهار ماه گذشته به شهردار رشت عنوان کردم که روسای فنی، معاونان شهرداری مناطق و کارشناسان را جابجا کند.اضافه نمود: چرا باید 15 سال کارشناسان مناطق شهرداری جابجا نشوند.

وی اظهار کرد : من به عنوان رییس شورا که نباید حکم بزنم و جابجایی انجام گردد، شهردار باید در این ارتباط حکم بزند.

وی با تاکید بر این مطلب که شهردار باید به حرف های شورا گوش دهد، خاطر نشان کرد: حرف گوش نکردن حاج محمدی شهردار رشت مرا به یاد شهردار اسبق این کلانشهر ثابت قدم می اندازد.

رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت با بیان اینکه ما اعضای شورای رشت نماینده مردم هستیم و در حالی که همه با تلفن می آیند ما اعضای شورا با رای مردم آمده ایم و باید شهردار و مسئولان شهر درقبال نمایندگان مردم جوابگو باشند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع و کامل حقوق نیروهای حجمی شهرداری رشت افزود: ما در قبال حقوق نیروهای حجمی مکلف هستیم.

حاجی پور درباره لایحه مساعدت اقتصادی به تیم های سپیدرود و داماش نیز گفت: مردم به ویژه جوانان در رشت با خاطرات این 2 تیم زندگی می نمایند ، بیشتر شهرداری ها در کشور دارای تیم هستند اما زمانی به تیم داری شهرداری رشت می رسد، گفته می گردد خلاف قانون است.

عضو شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: ما باید ارایه خدمات مهندسی بر پایه وب را در شهرداری توسعه دهیم تا با شفاف سازی این خدمات بتوانیم جریان فساد را در شهرداری ریشه کن کنیم که البته تحقق این مهم احتیاج به پشتوانه اجتماعی دارد.

رضا رسولی گفت: از شهردار رشت می خواهیم تا سریعتر به ویژه خواری در ارایه خدمات مهندسی در مناطق شهرداری انتها بدهد.

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به خروج اسناد شهرداری این کلانشهر گفت: اگر این موضوع آنالیز نگردد به زودی شاهد محکومیت شهرداری و غرامت اقتصادی سنگین خواهیم بود.

بهراد زاکری اضافه نمود: موضوع شفاف سازی در شهرداری را در شورای اسلامی رشت مصوب کردیم اما هیج اقدام عملی در این باره انجام نشد.

در این جلسه لایحه یاری به تیم های سپیدرود و داماش رشت به ازای هر تیم مبلغ 500 میلیون تومان در صحن شورا مصوب شد.

شورای اسلامی رشت دارای 11 عضو است.

کلانشهر رشت دارای حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1316

به "خبرنگاران رئیس شورای شهر رشت خواهان جابجایی روسای فنی و معاونان شهرداری مناطق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس شورای شهر رشت خواهان جابجایی روسای فنی و معاونان شهرداری مناطق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید