خبرنگاران برطرف مسائل آموزشی سیستان بلوچستان در اولویت است

به گزارش کالارنا، زاهدان- خبرنگاران- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با توجه به فاصله داشتن شرایط فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان نسبت به میانگین کشوری برطرف مسائل آموزشی این استان در اولویت واقع شده است.

خبرنگاران برطرف مسائل آموزشی سیستان بلوچستان در اولویت است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

مهراله رخشانی مهر شامگاه سه شنبه در حاشیه سفر به زاهدان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال های اخیر میزان اعتبارات مصوب پروژه های مشارکتی هم رشد بسیار خوبی داشته به طوریکه از 200 میلیارد تومان در سال 96 به بیش از سه هزار میلیارد تومان در سال 99 رسیده است.

وی ادامه داد: در سال های 96 تا 98 ردیف اعتباری تکمیل پروژه های خیران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان همواره تخصیص کامل داشته و این تخصیص برای سال 97 به 110 درصد رسیده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اضافه نمود: اعتبارات پروژه های مشارکتی مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان سال جاری نسبت به پارسال با جهش مطلوب افزایش چهار برابری داشته است.

وی اظهارداشت: 2 هنرستان با توجه به احتیاج شمال سیستان و بلوچستان در شهرستان های زابل و زهک ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید احتیاج دارد.

همچنین از مجموع 18 هزار و 954 کلاس درس در سیستان و بلوچستان، 10 هزار و 528 کلاس درس احتیاجمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1411

به "خبرنگاران برطرف مسائل آموزشی سیستان بلوچستان در اولویت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برطرف مسائل آموزشی سیستان بلوچستان در اولویت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید