خبرنگاران سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است

به گزارش کالارنا، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بازیکنان شهر خودرو از نظر فنی در شرایط ایده آلی هستند اما از نظر روحی و روانی به دلیل اتفاقاتی که در مجموعه مدیریت باشگاه رخ داد نگران کننده است.

خبرنگاران سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است

به گزارش خبرنگاران مهدی رحمتی آدینه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فولاد در اهواز گفت: بازی بسیار سختی در اهواز داریم اما بازیکنان شهر خودرو تمام کوشش خود را خواهند کرد تا به نتیجه مطلوبی برسیم. فولاد از تیم های بسیار خوب لیگ است که از کادر فنی با تجربه ای بهره می برد.

وی اضافه نمود: جواد نکونام از دوستان خوب من است و در هفته های گذشته نمایش خوبی به همراه تیمش داشته است، آنها از نفرات خوبی بهره می برند و قطعا کار آسانی در اهواز نخواهیم داشت.

سرمربی تیم شهر خودرو با بیان اینکه شرایط ما در لیگ بسیار سخت است گفت: در نیم فصل پنج یا 6 بازیکن شهر خودرو از تیم های عظیم لیگ فزونی پیشنهاد دارند اگر چه این نفرات به تیم و طرفداران وفادار هستند اما باشگاه باید به حداقل تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه نگران جدایی بازیکنان از تیم هستم و از مسئولان استان خراسان رضوی درخواست می کنم برای برطرف مسائل تیم کوشش نمایند اضافه نمود: در صورت عدم حل مسائل و جدایی بازیکنان، همه باید به مردم و طرفداران دوست داشتنی مشهدی جوابگو باشند. ما بارها گفته ایم تیم شهر خودرو متعلق یه یک نفر نیست بلکه متعلق به همه مشهد است. در حال حاضر مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال خراسان رضوی تنها افرادی هستند که به شکل ویژه به تیم یاری می نمایند و درکنار باشگاه ایستاده اند.

رحمتی ادامه داد: سفر تیم شهر خودرو به اهواز با یاری های هیات فوتبال خراسان رضوی انجام شد در غیر این صورت ما باید در مشهد می ماندیم. ظاهرا جلساتی برای حل مسائل تیم در استانداری خراسان رضوی برگزار شده و امیدوارم به انتها برسد. زمان زیادی برای جلوگیری از جدایی بازیکنان نداریم و باید استانداری در کنار هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان از این اقدام جلوگیری کند. با شناختی که از استاندار خراسان رضوی ، معاونان و مدیرکل ورزش و جوانان این استان دارم به حمایت آنها خوشبینم.

وی خطاب به استاندار خراسان رضوی اضافه نمود: شهر خودرو تنها نماینده لیگ فزونی شرق کشور است، و در صورت ادامه شرایط فعلی، این تیم نمی تواند به فرایند رو به پیشرفت خود ادامه دهد. در تمرین دیروز تیم، عده ای از طرفداران از سر نگرانی حضور پیدا نموده بودند و از اینکه نماینده ای از مشهد در لیگ برتر نداشته باشند گلایه کردند.

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: من و بازیکنان به طرفداران قول می دهیم تمام کوشش خود را برای کسب نتیجه و شاد کردن دل مردم به کار گیریم ، اما بخش دیگر کار به مسئولان شهری و استانی باز می گردد. اگر مجوز لازم جهت یاری به تیم را ندهند کار ما سخت می گردد و اگر در نیم فصل بازیکنان این تیم جدا شوند آن زمان دیگر نمی گردد کاری برای تیم کرد.

وی گفت: در حال حاضر ما باید بازیکنان را حفظ کنیم و البته تیم را تقویت کنیم اما با شرایط فعلی نمی گردد کاری انجام داد لذا انتظار داریم مدیران استانی و شهری هر چه سریعتر برای نجات تیم و جلوگیری از اتفاقات ناگوار، اقدام نمایند.

ملاقات تیم های فولاد و شهر خودرو از ساعت 16 روز شنبه 25 بهمن در اهواز برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1762

به "خبرنگاران سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم شهرخودرو: شرایط تیم به لحاظ روحی و روانی نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید