خبرنگاران شهرداری ارومیه به دنبال الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها

به گزارش کالارنا، ارومیه- خبرنگاران- رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: امکان پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی های ارومیه فراهم می شود.

خبرنگاران شهرداری ارومیه به دنبال الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها

مهدی مژدهی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شیوع بیماری کرونا، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی ها را ضروری دانست و گفت: در سال های گذشته فراخوان هایی برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی ها داده شده و چند شرکت نیز اعلام آمادگی کرده اند ولی متاسفانه در آن برهه توافقی انجام نشد.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به حساسیت موضوع، زمینه برای عقد قرارداد با یک شرکت برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه ها فراهم شده و به زودی عملی می شود.

رییس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه پنج هزار و 760 تاکسی در ارومیه فعال است، گفت: با توجه به شیوع کرونا تنها 30درصد تاکسی های ارومیه فعال بوده و بیشتر به صورت گردشی فعالیت می کنند.

وی همچین گفت: در حال حاضر از 293 اتوبوس خصوصی ارومیه تنها 100 اتوبوس فعال است و اتوبوس های بخش ملکی نیز فعالیت ندارند.

مژدهی فر با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از سه هزار ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شده است، گفت: یک هزار و 350 طلق جدا کننده بین مسافر و راننده نیز در بین تاکسی های ارومیه نصب شده ولی متاسفانه برخی رانندگان پس از مدتی این طلق های جدا کننده را برداشته و استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه 15 بازرس در سطح شهر ارومیه رانندگان تاکسی را رصد می کنند، اظهار کرد: متاسفانه تعداد نیروی بازرسی نسبت به تاکسی های فعال کم است و بنابراین از همشهریان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس با شماره 137 تماس بگیرند تا سازمان بتواند به بهترین نحو نظارت داشته و برخورد داشته باشد.

ارومیه بیش از 800 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1353

به "خبرنگاران شهرداری ارومیه به دنبال الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرداری ارومیه به دنبال الکترونیکی کردن کرایه تاکسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید