خبرنگاران فصلی دیگر از مدرسه کمک

به گزارش کالارنا، تبریز- خبرنگاران - معلمان خوش فکر خواجه در بدعتی زیبا به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند فصلی دیگر از مدرسه کمک را شروع نموده اند.

خبرنگاران فصلی دیگر از مدرسه کمک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احسان و انفاق از روزگاران قدیم مورد استقبال همه آحاد ایرانیان بوده است و هنوز هم یاری و همیاری بویژه در میان آذربایجانی ها بسیار مشهود است، کما اینکه تاکیدات آموزه های دینی و اسلامی نیز دراین راستا بیشتر موثر واقع شده است.

یاری به نوعروسان ،اطعام فقرا، هم نوایی با ایتام و صدها نمونه دیگر از موارد همدلی و یاری به همنوع است که در جامعه شاهد هستیم. اما توجه به آموزش و پرورش به خصوص دانش آموزان مستمند در شرایط کرونایی بیشتر مورد توجه قرارگرفته است.

معلمان فهیم منطقه خواجه هم با درک شرایط دانش آموزان نیازمند، انفاق و احسان اموات خویش را در جهت مساعدت به دانش آموزان متمرکز نموده اند و نمونه شاخص آن احسان مبلغ 5 میلیون تومان از طرف خانواده شیرزاد خواجه می باشد که به طور قطع این کار زیبای آنها از باقیات الصالحات خواهد بود.

قبل از این هم خانواده های خوش خصال خواجه، اکبری اربطان و ولی نسب زرنق این کار خیر، زیبا و پسندیده را رقم زده اند، امید هست این بدعت زیبا، همیشگی بوده و مورد استقبال هموطنان قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1371

به "خبرنگاران فصلی دیگر از مدرسه کمک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فصلی دیگر از مدرسه کمک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید