خبرنگاران مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب خاتمه می یابد

به گزارش کالارنا، ایلام- خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ساعت 24 امشب آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا است.

خبرنگاران مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب خاتمه می یابد

شکرالله شیرخانی روز سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام وزارت رفاه کشور 128 هزار و 982 سرپرست خانوار از استان ایلام واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند که تا ساعت 24 امشب تنها فرصت دارند برای دریافت آن اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: افراد متقاضی می توانند کد ملی را توسط سرپرست خانوار به شماره 6369 ارسال نمایند تا اسم آنها در لیست پرداخت این تسهیلات قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود: افراد مشمول این تسهیلات که بازپرداخت آن سه ساله و اقساط آن از یارانه کم می گردد از چهارم آذرماه تا ساعت 24 امشب مهلت ثبت نام دارند زیرا ممکن است پس از این تمدید نگردد.

شیرخانی همچنین از پرداخت یاری بلاعوض به خانوارهای کم درآمد به ازای هر نفر 100 هزار تومان اطلاع داد و گفت: تمام افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند، حقوق بگیران و بازنشسته ها مشمول این یاری هزینه نمی باشند.

وی همچنین به تشریح دستور کار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان پرداخت و گفت: در نشست امروز 12 طرح فراوریی که از محل اشتغال روستایی تسهیلات دریافت نموده اند، معرفی شدند.

شیرخانی این طرح ها را شامل طرح فراوری مرغداری تخم گذار، مجتمع نان پاکزاد، بتن آماد، بسکویت سناز طلایی، مجتمع تفریحی، طرح پرورش بوقلمون، طرح فراوری شن و ماسه، اسانس گیری از گل نرگس برشمرد.

وی گفت: این طرح ها در شهرستان های مختلف استان قرار دارند.

وی در ادامه به اجرای چهار هزار و 440 طرح از محل تسهیلات روستایی با اشتغالزایی هفت هزار و 710 نفر اشاره نمود و گفت: همه تسهیلات اختصاص یافته از محل منابع روستایی استان جذب و ایلام در صندلی برتر از نظر جذب و اجرا قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1619

به "خبرنگاران مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید