خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی بن به بروجن به بیش از 70 درصد رسید

به گزارش کالارنا، شهرکرد- خبرنگاران-معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، حمایت وزیر نیرو در راستای تسریع در تکمیل طرح آبرسانی بن به بروجن را خواهان شد و گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح به بیش از 70 درصد رسیده است.

خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی بن به بروجن به بیش از 70 درصد رسید

مجید نظری روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های برق رسانی این استان در قالب پویش هر هفته الف- ب- ایران که به وسیله ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر نیرو برگزار گردید، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه صنعت برق اقدامات قابل توجهی در این استان انجام داده است و انتظار می رود در حوزه آبرسانی نیز با حمایت وزیر نیرو طرح آبرسانی بن به بروجن هرچه سریع تر تکمیل گردد.

وی ادامه داد: این طرح جزو 31 طرح اولویت دار کشور است که آب مورد احتیاج 456 هزار نفر از جمعیت استان را تامین می نماید.

به گفته نظری، خط اصلی انتقال آب این طرح دارای 116 کیلومتر است که کوشش می گردد در سال 1400 بهره برداری گردد و سپس خط فرعی آن با 137 کیلومتر وارد مرحله اجرایی می گردد.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این طرح دارای سه ایستگاه پمپاژ آب است که ایستگاه شماره 2 دارای 42 درصد پیشرفت و ایستگاه شماره 3 دارای 63 درصد پیشرفت است و ایستگاه پمپاژ شماره1 که در استان همجوار واقع شده در حال تامین تجهیزات است.

نظری خاطر نشان کرد: وزارت نیرو در حوزه تامین انرژی برق و توسعه و بهسازی شبکه ها و برق دار کردن 50 روستای این استان با توجه به پراکندگی روستاها کوشش مطلوبی داشته و این موضوع باعث افزایش امید و بهبود کسب و کار در استان شده است.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین پنج طرح برق رسانی با اعتبار 473 میلیارد تومان افتتاح شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1754

به "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی بن به بروجن به بیش از 70 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی بن به بروجن به بیش از 70 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید