خبرنگاران 35 مدرسه در مناطق سیلزده لرستان به بهره برداری رسید

به گزارش کالارنا، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان: 35 مدرسه در مناطق سیل زده افتتاح و مابقی مدارس نیز تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران 35 مدرسه در مناطق سیلزده لرستان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگاران سید موسی خادمی روز دوشنبه در آئین بهره برداری و افتتاح طرح ها و پروژه های بهسازی و بازسازی مناطق سیل زده گفت: بخش عمده ای از خسارات در حوزه راه، آب، کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی تکمیل شده و این پروژه ها در زمان ها و مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: به جز درحوزه دیواره ساحلی روستاها و بخشی از جاده های روستایی در سایر حوزه ها تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه طرح های زیر ساختی و تاسیسات عمومی خسارت دیده از سیل تا به امروز یکهزارو 200 میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه بعضی از طرح های باقی مانده تا خاتمه سال به تدریج آماده افتتاح می شوند افزود: امروز یک دستگاه پل در برنامه ویدئوکنفرانس به ریاست دکتر روحانی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پلدختر به بهره برداری رسید و عملیات ساخت تعدادی پل دیگر نیز تا آخر آبان به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: 35 مدرسه در مناطق سیل زده افتتاح شد و مابقی مدارس در مناطق سیل زده تا دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1520

به "خبرنگاران 35 مدرسه در مناطق سیلزده لرستان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 مدرسه در مناطق سیلزده لرستان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید