دستورالعمل ضدکرونای جدید اپل برای فروشندگان: به مشتریان اجازه ندهید اپل واچ یا ایرپادز را امتحان نمایند

به گزارش کالارنا، با توجه به گسترش ویروس کرونا، اپل در بعضی از فروشگاههای خرده فروشی خود اپل واچ را ارائه نمی کند. یا در صورت اتمام موجودی اپل واچ، فروشگاهها را با ذخیره جدید، شارژ نمی کند. به نظر می رسد اپل در کوشش است، نرخ تماس فیزیکی مشتریان با اشیاء موجود در فروشگاه های خود را به حداقل برساند. اما بعضی فروشگاه های اپل هنوز نسخه های آزمایشی ایرپادز و اپل واچ را ارائه می دهند. به همین دلیل اپل یک دستورالعمل جدید صادر نموده است.

دستورالعمل ضدکرونای جدید اپل برای فروشندگان: به مشتریان اجازه ندهید اپل واچ یا ایرپادز را امتحان نمایند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حالی که اپل نمونه های آزمایشی را حذف ننموده است ، به کارمندان خود تاکید نموده تا حد امکان مانع از آزمایش این وسایل توسط مشتریان شوند.

این دستورالعمل جدید، تنها یکی از چندین اقدام اپل در هفته های اخیر و همزمان با شیوع کرونا است. برای مثال شرکت اپل این روزها از طرح پاکسازی های عمیق در فروشگاه های خود و نصب ایستگاه های ضدعفونی دستی یاری گرفته است. به گفته منابع مطلع، اپل در کوشش برای مقابله با شیوع کرونا، سعی دارد، فضای فروشگاههای خود را ایمن نگه دارد.

افزون بر این ها اپل به کارمندان ساعتی ، از جمله کارمندان خرده فروشی ، اجازه داده مرخصی استعلاجی بگیرند ، بدون آن که این امر در دستمزد آنان تاثیرگذار باشد. اپل همواره اپل واچ را به عنوان شخصی ترین دستگاه خود تبلیغ نموده و از سال 2015 به مشتریان این امکان را داده است تا عملکرد این محصول را در فروشگاهها امتحان نمایند. سال گذشته ، اپل برای شخصی سازی بیشتر ساعت هوشمند خود برنامه جدیدی را راه اندازی کرد. اپل واچ استودیو ، که به مشتریان اجازه می دهد به جای خرید ساعت و بند از پیش مشخص شده از یک بند خاص با ساعت خود استفاده نموده و درواقع ساعت اختصاصی خود را طراحی و خرید نمایند.

اما در شرایط فعلی این عملیات متوقف شده است. سخنگوی اپل تأیید کرد که این شرکت برای محدود کردن نرخ ازدحام جمعیت در فروشگاههای خود نیز اقداماتی را انجام می دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1147

به "دستورالعمل ضدکرونای جدید اپل برای فروشندگان: به مشتریان اجازه ندهید اپل واچ یا ایرپادز را امتحان نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل ضدکرونای جدید اپل برای فروشندگان: به مشتریان اجازه ندهید اپل واچ یا ایرپادز را امتحان نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید