دیاباته: مصدومیتم نسبت به قبل بهتر شده است، در استقلال راحتم

به گزارش کالارنا، شیخ دیاباته مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت:وضعیت جسمی من بعد از آسیب دیدگی که رخ داد نسبت به قبل تغییر نموده و نسبت به روز های اول اوضاع و شرایطم بهتر شده است.

دیاباته: مصدومیتم نسبت به قبل بهتر شده است، در استقلال راحتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته در مورد آخرین وضعیت مصدومیش که در دیدار با نفت مسجد سلیمان رخ داد گفت: شرایط جسمی من بعد از آسیب دیدگی که رخ داد نسبت به قبل تغییر نموده و نسبت به روز های اول اوضاع و شرایطم بهتر شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین مساله ای که الان به آن فکر می کنم این است که سریع تر به میادین برگردم و به استقلال یاری کنم. من در استقلال احساسی راحت و حس خوبی به این تیم دارم.

مهاجم استقلال تاکید نمود: خوشحالم که در ایران و در باشگاهی مثل استقلال بازی می کنم. ما تیم خوبی هستیم و گروه خوبی داریم. وقتی تماشاگران استقلال را می بینم شور و شعف زیادی دارم و واقعا آن ها احساسی به من می دهند که غیر قابل توصیف است. آن ها همواره از ما حمایت می نمایند و پشت تیم ما هستند. امیدوارم که هر چه سریعتر به میادین برگردم و بتوانم به استقلال برای بهتر شدن یاری کنم.

دیاباته از پاسخ به سوالات دیگر پیرامون شایعه پیشنهاد از پرسپولیس که توسط گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دربی مطرح شد خودداری کرد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 738

به "دیاباته: مصدومیتم نسبت به قبل بهتر شده است، در استقلال راحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته: مصدومیتم نسبت به قبل بهتر شده است، در استقلال راحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید