زیدان: به مهاجم احتیاج نداریم

به گزارش کالارنا، سرمربی رئال مادرید اظهار داشت قصد خرید مهاجم در ژانویه را ندارند.

زیدان: به مهاجم احتیاج نداریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، رئال مادرید یک شنبه شب در آخرین بازی اش در سال 2019 برابر اتلتیک بیلبائو بدون گل مساوی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که سه ضربه سفیدپوشان به تیرک برخورد کرد و موقعیت های زیادی را از دست دادند. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: به خاطر بازیکنان و انرژی که صرف کردند کمی ناراحتم. این تعداد موقعیت داشتن و ناکامی در گلزنی آزار دهنده است اما فوتبال این چنین است. اگر موقعیت داشته باشید باید آن ها را به گل تبدیل کنید. در سه بازی اخیر موقعیت های زیادی داشتیم اما گل های کمی به ثمر رساندیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اضافه کرد: ما مشکل گلزنی نداریم و بدشانس هم نیستیم. از همه مهم تر خلق موقعیت است. موقعیت های زیادی داشتیم. باید به کار خود ادامه دهیم. بالاخره توپ گل خواهد شد. اکنون این اتفاق نمی افتد اما باید شرایط را بهبود بخشیم. سال خیلی خوبی را سپری کردیم و با یک فرایند تقریبا ثابت آن را به انتها رساندیم. باید برای آغاز سال 2020 اشتیاق زیادی داشته باشیم. اکنون زمان استراحت است و باید آغاز بهتری داشته باشیم.

رئال مادرید در سه بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است اما سرمربی فرانسوی نگران این موضوع نیست. او در این رابطه اظهار کرد: ما آرام هستیم. کاری که در این چهار یا پنج ماه انجام دادیم خیلی خوب بود. باید به این فرایند ادامه دهیم. نباید ناامید شویم.

خواسته زیدان از Reyes Magos در کریسمس مهاجم نخواهد بود. سرمربی مادرید در خصوص این موضوع گفت: به مهاجم نیازی نداریم و نمی خواهم در ژانویه با یک مهاجم قرارداد امضا کنیم.

Reyes Magos یا سه مُغ، سه مجوس، سه مجوس شرقی، سه شاه، سه پادشاه مقدس و سه فرزانه به سه اندیشمند ایرانی گفته می گردد که با علم ستاره شناسی، میلاد حضرت مسیح را دریافتند و از شرق به سوی بیت لحم حرکت کردند تا پس از تولد حضرت عیسی (ع) برای گرامیداشت او هدایایی هم چون طلا، عود و صمغ به او اهدا نمایند. در دانشنامه بریتانیکا نام آن ها به عنوان پادشاه پارسیان، پادشاه هندیان و پادشاه عرب ها آورده شده ولی مسیحیان سوریه نام های سه مُغ را لفراینداد، گشناساف و هرمیزداز می دانند. این نام ها که بیش تر به نام های پارسی شبیه هستند احتمال صحت بیش تری دارند. با گذشت زمان کشورهای کاتولیک این روز را جشن گرفتند (ششم ژانویه). در ایران، این سه نفر به سه مُغ مشهور هستند. نام کنونی Reyes Magos، ملچور، گاسپار و بالتاسار است. در حال حاضر در کشورهای کوبا، مکزیک، پورتوریکو، دومینیکن، پاراگوئه، اروگوئه، کلمبیا، ونزوئلا و اسپانیا ششم ژانویه را جشن می گیرند. در اسپانیا از قرن 19 این شب به جشن بچه ها تبدیل شد و آنها هدیه هایی دریافت می نمایند. البته بزرگسالان نیز در این شب آرزوهای خود را در نامه ای می نویسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 978

به "زیدان: به مهاجم احتیاج نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: به مهاجم احتیاج نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید