شادی مهرماه صاحب خانه می گردد، پرداخت تمام هزینه های درمانی

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانه دار شدن شادی تا مهرماه 99 اطلاع داد و گفت: از امروز به بعد تمام هزینه های درمانی و جراحی، شادی در داخل کشور را پرداخت می کنیم.

شادی مهرماه صاحب خانه می گردد، پرداخت تمام هزینه های درمانی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حسین کلانتری در این ملاقات با بیان اینکه از دوبار در کما رفتن شادی در این مقطع زمانی کوتاه اطلاع نداشتم، اضافه کرد: متاثر شدم و تمام کوشش خود را برای بهبودی کامل شادی به کار می گیریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شما دارای 2 مشکل اساسی هستید، توضیح داد: باتوجه به اینکه تا به امروز مستاجر بودید و شاید این جا به جایی نه تنها در روحیه بلکه برای جسم شادی نیز ضرر و زیان داشته باشد؛ دستور دادیم که در روستای قلعه گل محل زندگی کنونی شما یک واحد مسکونی از محل مسکن روستایی احداث نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این ملاقات در تماس تلفنی با جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خواهان ساخت این واحد مسکونی با وام بلاعوض شد و اظهار کرد: در یک اقدام جهادی این مهم باید عملیاتی گردد.

کلانتری خطاب به مدیرکل بنیاد مسکن، تاکید نمود: باید تمام کوشش خود را به کار بگیرید تا حتی یک روز زودتر این خانه احداث گردد تا هزینه کمتری به خانواده شادی تحمیل گردد.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن از فردا کار خود را در قلعه گل شروع می نماید، تاکید نمود: این خانه به اندازه ساخت 100 خانه دیگر ارزش معنوی دارد و باید تا مهر ماه افتتاح گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه آرامش شادی برای ما بسیار حائز اهمیت است، بیان نمود: از امروز به بعد تمامی هزینه های درمان و جراحی شادی در داخل کشور را بر عهده می گیریم.

کلانتری اعلام کرد: یاری های موردی به وسیله دستگاه های خدمات رسان از جمله کمیته امداد نیز در اختیار خانواده شادی قرار خواهد گرفت.

وی توضیح داد: باتوجه به نداشتن بیمه درمانی برای شادی اقدامات لازم جهت بیمه دارشدنش را فراهم خواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از قوام خَشنه پدر شادی خواست که هرماه و قبل از مراجعه شادی به شهرهای دیگر برای تکمیل دوره درمان به صورت تلفنی با شخص استاندار این موضوع را مطرح نموده تا هماهنگی های لازم جهت یاری به شادی انجام گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، قوام خَشنه پدر شادی دختر 18 ساله ای که به بیماری نامشخصی مبتلا شده امروز و در ملاقاتی خاص با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد ملاقات و گفت و گو کرد.

کلانتری در این ملاقات آخرین شرایط جسمانی شادی را جویا شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی و مجید محمدیان مدیرکل حوزه استاندار نیز در این ملاقات حضور داشتند.

گفتنی است؛ استاندار امروز نیز بیش از 8 میلیون تومان هزینه های درمان شادی که در گذشته خانواده وی متحمل شدن را پرداخت کرد.

گفتنی است؛ سوم اردیبهشت ماه 99 موضوع و مسائل شادی دختری 18 ساله در یکی از مناطق دورافتاده شهرستان کهگیلویه در خبرگزاری خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

حسین کلانتری درست 17 روز پس از انتشار این خبر دستور ویژه ای برای برطرف مسائل شادی صادر کرد و اکنون نیز به صورت جد و مداوم پیگیری شرایط شادی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1381

به "شادی مهرماه صاحب خانه می گردد، پرداخت تمام هزینه های درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی مهرماه صاحب خانه می گردد، پرداخت تمام هزینه های درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید