شیعی: پیکان مقابل تراکتور تمرکز کافی نداشت، سرمربی خارجی روی نیمکت تیم ملی فوتبال می نشیند

به گزارش کالارنا، مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: به دلیل باخت های پی در پی، پیکان مقابل تراکتور تمرکز کافی نداشت.

شیعی: پیکان مقابل تراکتور تمرکز کافی نداشت، سرمربی خارجی روی نیمکت تیم ملی فوتبال می نشیند

به گزارش ، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در خصوص شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز اعلام کرد: پیکان در این بازی بدشانسی آورد. اعتماد به نفس همیشگی را بازیکنان نداشتند و فکر می کنم باخت های پی در پی روی روحیه آن ها تاثیر گذاشته بود.

او اضافه کرد: اگر نقطه ضعفی در تیم هست باید فرکی به فکر برطرف آن باشد، چون تیم با این رویه دچار مشکل خواهد شد. به تیم تراکتور تبریک می گویم، ولی حقمان باخت نبود. من فکر می کنم بازیکنان روحیه نداشتند وگرنه طبیعی نیست در عرض یک دقیقه 2 گل دریافت کنیم و مربیان ما باید روی بحث تمرکز بیشتر کار کنیم.

او همچنین ادامه داد: جلسه هیئت مدیره اعضای فدراسیون فوتبال برگزار نشد. کاملا طبیعی است وقتی جلسه رئیس نداشته باشد، تشکیل آن بی معنی باشد. مهدی تاج را در بیمارستان دیدار کردم و امیدوارم حال و احوال بهتری پیدا کند.

شیعی در خصوص برکناری احتمالی فرکی اعلام کرد: تصمیمی برای برکناری فرکی نداریم. طی چند روز گذشته جلسه طولانی مدتی با او داشتیم و قرار شد برنامه های خود را برای ترمیم و بهتر شدن تیم ارائه دهد. فرکی به تیم ملی نمی رود و همچین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در خصوص بحث قرارداد مارک ویلموتس بیان کرد: همچنان روی پرونده ویلموتس در حال کار کردن هستیم و یک تیم حقوقی وظیفه پرونده را بر عهده گرفته اند تا در بحث های حقوقی به توافق برسند.

شیعی در سرانجام گفت: من در جریان بحث پرداخت پول پرسپولیس به برانکو نیستم. اما احتمال می دهم مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی می نشیند. به هر حال زمان داریم تا به مسائل این چنینی بپردازیم.

سرانجامی پیغام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1002

به "شیعی: پیکان مقابل تراکتور تمرکز کافی نداشت، سرمربی خارجی روی نیمکت تیم ملی فوتبال می نشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیعی: پیکان مقابل تراکتور تمرکز کافی نداشت، سرمربی خارجی روی نیمکت تیم ملی فوتبال می نشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید