عکس ، بیمار 101 ساله کرونایی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش کالارنا، رئیس یک بیمارستان در استان تهران از مرخص شدن یک پیرمرد 101 ساله مبتلا به کرونا از این بیمارستان اطلاع داد و گفت که وی به شهر خود بازگشته است.

عکس ، بیمار 101 ساله کرونایی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علی فتحی رئیس بیمارستان 15 خرداد شهرستان ورامین امروز (شنبه 2 فروردین) بیان نمود: بیماری که بالغ بر 100 سال داشت در نوزدهم اسفندماه با علایم تب، تنگی نفس و سرفه به بیمارستان مراجعه کرد و با دریافت نمونه و سی تی اسکن از بیمار و مشاهده علائمی که نشان دهنده بیماری کرونا بود در این بیمار دیده بلافاصله مراحل درمان برای وی آغاز و به وسیله دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در تاریخ بیست و دوم نتیجه نمونه نیز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: به لطف خدا با کوشش وافری که همکاران و پزشکان ما داشتند با تزریق انرژی مثبت کادر درمانی به بیمار در این مدت در تاریخ بیست و هفتم بیمار 101 ساله ما با حال عمومی خوب مرخص شد و الان هم این بیمار در کنار خانواده خودش مشغول زندگی است.

رئیس بیمارستان 15 خرداد شهرستان ورامین اضافه کرد: کادر پزشکی بیمارستان علی رغم خطر بسیار بالا و سختی هایی که این بیماری برای آن ها ایجاد می نماید با پوشش مخصوص ساعت های طولانی در بخش کرونا مشغول خدمات رسانی به بیماران بوده و با روحیه ای مضاعف یک انرژی مثبت، معنویت و امید به زندگی را به آن ها تزریق می نمایند و این خیلی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در کشور چین بیمار و همراهان بسیار بانشاط و باامید هستند که در بهبودی بسیار مؤثر است، ادامه داد: این بیمار آن طوری که پزشک عفونی ما عنوان نموده چون ساکن شهرستان بوده این قول را داده که در زمان مقتضی کادر درمانی را با گذر از این بحران به شهرستان خودش دعوت نموده و از آن ها تقدیر و تشکر کند.

وی در پایان توضیح داد: از خبرنگارانان عزیز خواهش می کنم اگر دوست دارند به کادر درمانی لطف و یاریی نموده باشند باید قطع نماینده زنجیره انتقال بوده و تا آنجایی که می توانند از منزل بیرون نیایند تا بتوانیم بر اپیدمی بیماری فائق شویم.

رئیس بیمارستان 15 خرداد شهرستان ورامین در پایان از کوشش همکاران خود در بیمارستان که خیلی ایثارگرانه و صادقانه در راه خدمت در این جهت کوشش کردند، حمایت های مسئولان و همراهی و یاری اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1170

به "عکس ، بیمار 101 ساله کرونایی از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، بیمار 101 ساله کرونایی از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید