فرصت دوباره برای ثبت نام در کنکور 99

به گزارش کالارنا، فرصت دیگری برای ثبت نام یا ویرایش اطلاعات داوطلبان کنکور 99 از تاریخ 28 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 99 فراهم شد.

فرصت دوباره برای ثبت نام در کنکور 99

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سازمان سنجش از فراهم شدن فرصت دوباره برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 99 و ویرایش اطلاعات داوطلبان اطلاع داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری آزمون سراسری سال 1399 در تاریخ 30 و 31 فروردین بدینوسیله به اطلاع داوطلبان ثبت نام نماینده در آزمون مذکور برای پذیرش در رشته های با آزمون در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، مقرر شد تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً (در مرحله اول از تاریخ 16 بهمن 98 تا 27 بهمن 98 و مرحله دوم از تاریخ 12 اسفند 98 تا 15 اسفند 98) در این آزمون ثبت نام نموده اند ایجاد شد.

اطلاعات ثبت نامی افراد از روز یکشنبه 28 اردیبهشت 99 تا چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار می گیرد و این داوطلبان، می توانند در مهلت معین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت نامی خود اقدام و در صورت تمایل اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

در ضمنً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر پیروز به ثبت نام در آزمون نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که آن ها نیز در بازه زمانی فوق (از تاریخ 28 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت 99) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام، بتوانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1296

به "فرصت دوباره برای ثبت نام در کنکور 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت دوباره برای ثبت نام در کنکور 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید