فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در روسیه 2 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت

به گزارش کالارنا، یک فروند هواپیمای مسافربری آن-24 روسیه، دقایقی پس از برخاستن، به خاطر از دست دادن یکی از موتورهای خود مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد که در نتیجه برخورد با ساختمانی آتش گرفت و خلبان و متخصص فنی هواپیما جان خود را از دست دادند.

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در روسیه 2 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، یک فروند هواپیمای مسافربری از نوع آنتونوف-24 متعلق به شرکت هواپیمایی آنگارا که صبح امروز 27 ژوئن (6 تیر ماه) از شهر اولان-اوده به سمت شهر نیژنی آنگارسک به پرواز در آمده بود، دقایقی پس از بلند شدن، یکی از موتورهای خود را از دست داد. خلبان این هواپیما تصمیم گرفت که به فرودگاه بازگردد وی پیروز شد به موقع مقامات مسئول فرودگاه را از مشکل آگاه سازد و به همین دلیل ماشین های آتش نشانی، گروه نجات و امداد و پزشکان در فرودگاه حضور یافتند.

هواپیما در هنگام فرود اضطراری، به یکی از ساختمان های فرودگاه اصابت کرده و دچار آتش سوزی شد. در این حادثه خلبان و متخصص فنی هواپیما جان خود را از دست دادند. 22 مسافر این هواپیما دچار دچار جراحت شدند که 7 نفر آنان در بیمارستان بستری شده اند. حال هیچ کدام از مجروحان این حادثه وخیم گزارش نشده است. این هواپیما دارای دارای 43 مسافر و پنج خدمه پرواز بود.

پیش از این، در اواسط اردیبهشت ماه نیز یک فروند هواپیمای مسافربری از نوع سوپرجت هنگام فرود اضطراری در فرودگاه شرمتیف در پایتخت روسیه، دچار آتش سوزی شده و 41 نفر از مجموع 78 سرنشین آن کشته شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 562

به "فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در روسیه 2 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری هواپیمای مسافربری در روسیه 2 کشته و 22 زخمی بر جای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید