مایکل دل از یاری چند میلیون دلاری کمپانی دل برای مبارزه با کرونا اطلاع داد

به گزارش کالارنا، مایکل دل، بنیان گذار و مدیر عامل کمپانی دل، یکی از میلیاردرهای دنیای فناوری است که همیشه به کارهای بشر محبت آمیز علاقه نشان داده است. او در روز آدینه، بیانیه ای را منتشر کرد که در آن فهرستی از اقدامات کمپانی دل برای یاری به مقابله با گسترش ویروس کرونا ذکر شده است.

مایکل دل از یاری چند میلیون دلاری کمپانی دل برای مبارزه با کرونا اطلاع داد

این اطلاعات پس از این منتشر شد که مقامات بهداشت آستین، شهر آقای دل، از اعلام سه مورد مبتلا به کووید 19 خبر دادند. گرچه در اطلاعات منتشر شده درباره این سه بیمار به محل کار آن ها اشاره نشده است، اما دل در گزارش خود از ارتباط این افراد با شرکت خبر داده است.

همچنین، در بخش دیگر این گزارش به اهدا 2 میلیون یوان (248 هزار دلار) برای تامین مواد مورد احتیاج مانند ماسک های جراحی، لباس و عینک محافظ برای بیمارستان های محلی در چین اشاره شد. علاوه بر این، کمپانی دل مبلغ 3 میلیون دلار را به نوعی فناوری اختصاص داده است که به مناطق آلوده به کرونا در سطح جهانی یاری اقتصادی خواهد نمود. اما یاری ها به همین جا ختم نمی گردد و این شرکت فناوری میخواهد با اهدا مبلغ 10 هزار دلار به هر یک از کارکنان بنیاد CDC، به طرح واکنش سریع این بنیاد یاری کند.

در ادامه گزارش منتشر شده از اقدامات دل در مبارزه با گسترش کرونا، بعضی از رویدادهای مهم این شرکت لغو شدند و حتی رویداد جهانی فناوری های دل در سال 2020 نیز قرار است به صورت آنلاین برگزار گردد. طبق اعلام دل، در حال حاضر 65 درصد از کارکنان این شرکت در منزل کار می نمایند و حتی بسیاری از کارکنان بخش خدمات مشتریان نیز مجاز هستند که به وسیله دورکاری و در منزل به فعالیت خود ادامه دهند.

اما برای آن بخش از کارمندان که به دلیل موقعیت شغلی خود باید در خارج از محیط خانه به کار مشغول شوند نیز تدابیری در نظر گرفته شده است. این شرکت متعهد شده تا هر شب تمامی وسایل محیط کار آن ها را کاملا تمیز و ضد عفونی کند و در طول روز نیز این کار در دو نوبت منظم تکرار گردد. در تمام ساختمان ها نیز مواد ضد عفونی نماینده دست قرار داده شده است.

لیست مامور فروش دل نیز به تمامی محصولاتی خلاصه می گردد که می توانند به شرکت ها و سازمان ها یاری نمایند تا کارمندان خود را برای کار در منزل تجهیز نمایند؛ مانند لپ تاپ های این شرکت که به صورت پیش فرض به نرم افزارهای دل مجهز هستند تا دسترسی امن به برنامه های شرکت ها را برای کامندان فراهم نمایند یا هدفون ها و داک های لپ تاپ مخصوص.

دل هم یکی از کمپانی هایی است که بخش عمده ای از زنجیره تامین و خط فراوری سخت افزاری اش در چین قرار دارند و همین موضوع باعث نگرانی سهام داران این شرکت شده است. هم زمان با ارائه گزارشی از سوی دل درباره درآمدهای شرکت و نگرانی درباره شیوه کرونا و تاثیر آن بر پیش بینی های شرکت در روز 27 فوریه، سهام شرکت در بازار سقوط کرد. در روز 19 فوریه ارزش هر سهم این کمپانی بیش از 53 دلار بود، اما اکنون ارزش آن به کمتر از 34 دلار رسیده است.

منبع: Business Insider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1154

به "مایکل دل از یاری چند میلیون دلاری کمپانی دل برای مبارزه با کرونا اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکل دل از یاری چند میلیون دلاری کمپانی دل برای مبارزه با کرونا اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید