مجمع جهانی دوسالانه فدراسیون جهانی گلف برگزار گردید

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، نشست دوسالانه رؤسای فدراسیون های گلف کشورهای جهان به صورت وبینار و با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید و فدراسیون گلف با 2 حق رأی عزیزی رئیس فدراسیون و نازنین شهرکی به عنوان نماینده ملی پوشان در این اجلاس شرکت کرد.

مجمع جهانی دوسالانه فدراسیون جهانی گلف برگزار گردید

مجتبی صفی پور رئیس کمیته بین الملل فدراسیون گلف در این خصوص افزود: ازجمله موضوعات مطرح شده در دستور جلسه این نشست می توان به برگزاری انتخابات برای انتخاب میزبان مسابقات قهرمانی گلف آماتور جهان در سال 2023 از بین دو شهر سنگاپور و دبی، به روزرسانی و ارائه گزارش های اقتصادی و گزارش مدیران اجرایی فدراسیون بین المللی گلف به حاضرین اشاره نمود. همچنین به روزرسانی شرایط گلف در بازی های المپیک جوانان داکار سنگال 2026، بازی های المپیک 2020 توکیو، 2024 پاریس و 2028 لس آنجلس و … از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: در انتها این نشست، پیشنهاد رئیس فدراسیون گلف ایران، در مورد برگزاری اولین دوره مسابقات بین المللی بین رؤسای فدراسیون های گلف جهان به عنوان شرکت کننده در مسابقه به میزبانی احتاقتصادی تهران، مورد موافقت اولیه مقامات فدراسیون جهانی نهاده شد. متن این پیشنهاد توسط آنتونی اسکانلون، مدیر ارشد اجرایی فدراسیون جهانی قرائت و مقرر شد در نشست آینده هیأت رئیسه فدراسیون جهانی به عنوان یکی از موضوعات کلیدی در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1534

به "مجمع جهانی دوسالانه فدراسیون جهانی گلف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع جهانی دوسالانه فدراسیون جهانی گلف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید