مجیدی باید حاشیه ها را از بین ببرد، استراماچونی به تاریخ پیوست

به گزارش کالارنا، نصرالله عبداللهی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و شرایط این روزهای استقلال گفت: خوشبختانه پس از کش و قوس های فراوان و روزهای سختی که طرفداران استقلال سپری کرد، بالاخره فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان شد و حالا او باید روزهای سختی را در استقلال سپری کند.

مجیدی باید حاشیه ها را از بین ببرد، استراماچونی به تاریخ پیوست

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اگر چه آبی پوشان تمرینات خود را دیر شروع می کنند اما مطمئن هستم با توجه به شناختی که بازیکنان از یکدیگر دارند و وحدت و همدلی ای که بین آنان است، این تیم می تواند عملکرد پیروزی داشته باشد.

وی گفت: استراماچونی را باید فراموش کنیم. او دیگر برای استقلال به تاریخ پیوست. البته نباید از عملکرد این سرمربی هم چشم پوشی کنیم. اما اتفاقات ناخوشایندی که بین او و استقلال افتاد باعث شد که او با آبی پوشان قطع همکاری کرده و در ادامه راه تیم را تنها بگذارد.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی کار بزرگی انجام داد. در شرایطی که استقلال شرایط خوبی نداشت، او این توان را در خود دید که می تواند آبی پوشان را به جایگاه خودشان برساند. البته باید همه به او کمک کنیم تا بتواند در این راه پیروز باشد.

وی ادامه داد: فرهاد می داند روزهای سختی در پیش رو دارد. باید حاشیه ها را از بین ببرد تا کارش را به آرامش پیش ببرد. البته باید به نظر پیشکسوتان هم احترام گذاشته و از آنان مشاوره بگیرد. زیرا پیشکسوتان می توانند در ادامه به او کمک کنند.

عبداللهی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید شرح داد: امیدوارم این انتخاب هر چه زودتر صورت گیرد. نقش مدیرعامل در ادامه راه برای تیم، تأثیرگذار خواهد بود و او می تواند کمک مفید برای فرهاد باشد و زوج سرمربی و مدیرعامل می توانند خیلی از مسائل را به همراه اعضای هیئت مدیره برطرف کنند.

سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال در پایان و در خصوص شرایط تیم امید بیان کرد: سالهاست تیم امید ما به المپیک صعود نکرده، به 44 سال رسیدیم و امیدوارم این آرزو هر چه زودتر محقق شود. با شناختی که از نفرات تیم امید دارم و کادر باتجربه ای که تیم امید در اختیار دارد، خیلی امیدوارم بتوانیم پس از گذشت سالها، به المپیک راه پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1023

به "مجیدی باید حاشیه ها را از بین ببرد، استراماچونی به تاریخ پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی باید حاشیه ها را از بین ببرد، استراماچونی به تاریخ پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید