محمدی: تبعیض بین رشته ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود، دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد

به گزارش کالارنا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: اگر دیر بجنبیم و تمرینات به شکل کنونی باشد، تعویق المپیک نه تنها فرصت نیست، بلکه تبدیل به تهدید خواهد شد.

محمدی: تبعیض بین رشته ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود، دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا محمدی در حاشیه مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام در محوطه فدراسیون کشتی گفت: طی روزهای گذشته مجوز برگزاری تمرینات تیم ملی کشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شد. به نظرم صدور این مجوز، اتفاق خوبی است. زمانی هم که موضوع تعویق المپیک مطرح شد، گفتم این مسئله به سود کشتی ایران است.

وی افزود: حالا این سؤال پیش می آید که تعویق المپیک در چه شرایطی به نفع ما می شود؟ پاسخ این است که زمانی ما می توانیم از این فرصت استفاده کنیم که تیم را رها نکنیم. متأسفانه تیم ملی کشتی رها شده است، آنهم در حالی که حریفان ما با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات خود را دنبال می کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان شرح داد: اگر دیر بجنبیم و تمرینات به شکل کنونی باشد، تعویق المپیک نه تنها فرصت نیست، بلکه تبدیل به تهدید خواهد شد و آن زمان است که کار در المپیک توکیو سخت خواهد شد. امیدوارم اکنون که مجوز برپایی اردوها صادر شده است، در چند روز آینده شاهد برگزاری تمرینات تیم ملی هم باشیم. کار سختی برای گزینشی های المپیک داریم، زیرا سه سهمیه آزاد و سه سهمیه فرنگی در رشته کشتی باید کسب شود.

محمدی درباره برخی تبعیض ها در ورزش کشور گفت: توجه به رشته های مدال آور باید در اولویت باشد. این مسئله باید یکبار برای همیشه توسط وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسئولان بالادستی حل شود، چون تبعیض بین رشته های مدال آور المپیک با یک رشته خاص زیاد است.

وی درباره دربی پایتخت که امروز بین پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد شد، گفت: دوستان زیادی مانند علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی و ... در فوتبال دارم و خودم هم طرفدار سرسخت این رشته هستم. البته در بحث باشگاهی طرفدار خیبر خرم آباد هستم و در زمان دربی یک سرخابی به شمار می روم.

محمدی درباره احتمال برگزاری رقابت های قهرمانی جهان کشتی یادآور شد: باور دارم که این رقابت ها برگزار می شود. البته محمد بنا به برگزار نشدن تأکید دارد، اما در هر صورت ما باید آماده برای شرکت در این رقابت ها باشیم. اگر به یکباره اعلام کردند که برگزار می شود، باید برای آن برنامه داشته باشیم.

وی در انتها گفت: حالا که مجوز تمرین کشتی گیران صادر شده است، باید بگویم که حضور در اردوهای آماده سازی بر برگزاری لیگ اولویت دارد، زیرا کشتی گیران پس از چند ماه نمی توانند یک باره وارد مسابقه شوند. به نظرم اول باید اردو را برگزار کنیم، بعد سراغ مسابقات لیگ برتر برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1449

به "محمدی: تبعیض بین رشته ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود، دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: تبعیض بین رشته ها باید یک بار برای همیشه برطرف شود، دیر بجنبیم فرصت تعویق المپیک تبدیل به تهدید خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید