مدافع وفادار یووه در خاتمه فصل کفش های خود را می آویزد

به گزارش کالارنا، تهران- خبرنگاران- آندره آ بارزالی مدافع باشگاه یوونتوس خاطرنشان کرد که در انتها فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد نمود.

مدافع وفادار یووه در خاتمه فصل کفش های خود را می آویزد

به گزارش خبرنگاران، فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: بدنبال شکست 2 بر صفر شب گذشته یووه مقابل اسپال، مدافع وفادار و کهنه کار بانوی پیر در مصاحبه ای تلویزیونی تصمیم خود را مبنی بر اعلام بازنشستگی در انتها فصل گفت.

بارزالی در این خصوص گفت: در خصوص آینده ام زیاد فکر کردم و حالا زمان آن فرا رسیده است؛ برای فوتبالیست ها فکر کردن به این موضوع سخت است اما به دلیل مصدومیت ها تصمیم گرفتم در ژوئن 2019 اعلام بازنشستگی کنم.

وی ادامه داد: در دوران کودکی همواره رویای فوتبال بازی کردن را داشتم و همواره با اشتیاقی خاص آن را پیگیری می کردم؛ از حالا به بعد باید به دنبال کاری باشم که اشتیاقی همچون فوتبال به من بدهد.

بارزالی دوران فوتبالی برجسته ای را سپری کرد و به عنوان یکی از اضلاع مثلث دفاعی یووه در کنار لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی خط دفاعی مستحکمی را برای بانوی پیر تشکیل داد.

بارزالی با قراردادی به ارزش 300 میلیون یورو از وولفسبورگ به تورین نقل مکان کرد و از آن موقع به بعد به همراه یووه هفت بار عنوان قهرمانی اسکودتو و چهار قهرمانی جام حذفی ایتالیا را فتح کرد.

توانایی مدافع باهوش یوونتوس در بازی خوانی و قطع توپ های به موقع، وی را به یکی از چرخ دنده های حیاتی موتور مکانیکی نفوذ ناپذیر تورینی ها تبدیل کرد؛ با این حال، دهه سوم زندگی برای بارزالی خوش یمن نبود و مجموعه ای از مصدومیت ها موجب شد تا این بازیکن در فصل جاری تنها در سه بازی در ترکیب اصلی قرار گیرد و از این رو، تصمیم به خداحافظی، شاید بهترین تصمیم برای مدافع تیم ملی ایتالیا باشد.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 500

به "مدافع وفادار یووه در خاتمه فصل کفش های خود را می آویزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع وفادار یووه در خاتمه فصل کفش های خود را می آویزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید