مرفاوی: این چه برخوردی است با کمیته فنی استقلال می کنید؟

به گزارش کالارنا، صمد مرفاوی اعتقاد دارد که وضعیت استقلال هر چه سریع تر باید سرو سامان داده گردد تا این تیم با حاشیه وارد لیگ نوزدهم نگردد. مرفاوی توصیه های اکیدی دارد. مرفاوی از برخورد با کمیته فنی هم راضی نیست.

مرفاوی: این چه برخوردی است با کمیته فنی استقلال می کنید؟

حذف شفاهی کمیته فنی از تصمیم گیری های نقل و انتقالاتی استقلال درحالی که این کمیته بعضی بازیکنان را برای حضور در استقلال تایید نموده بود، به انتقاد شدید صمد مرفاوی روبرو است. این نحوه برخورد به زعم مرفاوی که خود یکی از پیشکسوتان نامی باشگاه استقلال محسوب می گردد، زیبنده باشگاه استقلال نیست. مرفاوی صراحتا دست می گذارد روی مدیریت باشگاه استقلال که از نظر او نتوانسته عملکرد مناسبی داشته باشد. مرفاوی حتی از افشاء گری علیه وینفرد شفر نیز به شدت انتقاد می نماید. او انتظار داشت که اگر شفر مسئله ای دارد یا خطایی مرتکب شده مدیران باشگاه در همان زمان که بر مسند کار بود، جلویش را می گرفتند. مرفاوی وقتی اتفاقات روزهای اخیر استقلال را می بیند عمیقا نسبت به فصل آینده که استقلال باید به هدف قهرمانی وارد لیگ گردد، نگران و بدبین می گردد.

این روزها باشگاه استقلال با طرح افشاء گری هایی روبرو است. درباره شفر ادعا هایی مطرح شده و حتی او را به دلالی متهم نموده اند. نظر شما چیست؟

سوال من این است که چرا آن موقع که شفر در استقلال کار می کرد کسی نبود که از رفتارهای او انتقاد کند یا این ماجرا را وسط بکشد؟ حالا که شفر رفته حرف هایی می زنند که جز حاشیه سازی نتیجه دیگری برای استقلال ندارد.

این مسائل را نتیجه چه می دانید؟

خلاصه بگویم استقلال مشکل مدیریت دارد. یک مدیرقاطع که بتواند مسائل را رفع کند. من بیرون گود هستم و نمی خواهم از راه دور قضاوت کنم. اما وقایعی که اتفاق افتاده کاملا نشان می دهد استقلال عمیقا مشکل مدیریتی دارد و من نگرانم که باهمین وضعیت وارد لیگ نوزدهم شوند و آن جا هم این حاشیه ها به وجود آید.

که جمع کردن آن در میانه های فصل خیلی سخت تر است.

همین طور است. خداکند استقلال با این حاشیه ها وارد لیگ نوزدهم نگردد، چون کارخیلی مشکل می گردد. همین حالا باید اوضاع را سروسامان بدهند. لیگ هنوز آغاز نشده کلی بحث و جدل به وجود آمده، وای به حال روزی که بازی ها آغاز گردد. آن موقع چه می خواهیم بکنیم؟

کمیته فنی هم عملا از استقلال کنار گذاشته شده هرچند که افراد مسئول در آن صراحتا به این موضوع اشاره ننموده اند.

رفتارخوبی با اعضای کمیته فنی نشده است، آن ها افراد بزرگی هستند که سابقه زیادی در باشگاه استقلال دارند. مگر به سادگی به دست آمده اند که این طور با آن ها برخورد می گردد. من مطمئنم که اعضای کمیته فنی بدون چشم داشت در استقلال کار می کردند. اگر آن ها را نمی خواستند اصلا چرا استخدام شان کردند. وقتی این خبرها را می شنوم عمیقا نگران استقلال می شوم. امیدوارم همه چیز درست گردد. من هم مثل طرفداران نگران هستم که خدای نانموده به تیم ضربه نخورد چون از اتفاقات تلخ طرفدار زجر می کشد. مدیران باشگاه با طرفداران صادقانه برخورد نمایند چون تماشاگری که عاشقانه تیمش را دوست دارد همه چیز را خوب می فهمد.

عملکرد باشگاه در نقل وانتقالات را چه طور می بینید؟

نکته ای که من باید به آن اشاره کنم این است که باشگاه استقلال باید با بازیکنانی که برای فصل بعد می خواست نیم فصل لیگ هجدهم تمدید می کرد تا الان نگران جدایی بعضی از آن ها نباشد. گفته می گردد با یک سرمربی ایتالیایی توافق شده است اما من هیچ شفافیتی از سوی مدیران باشگاه استقلال نمی بینم. آن ها در اطلاع رسانی بسیار بسته عمل می نمایند که این نشان می دهد از بعضی برنامه های خود مطمئن نیستند که چنین رفتاری دارند. به طور کلی وقتی اتفاقات را مرور می کنم به این نتیجه می رسم که نظم در باشگاه استقلال حاکم نیست و باشگاهی که نظم نداشته باشد قطعا نمی تواند در نقل وانتقالات هم کارها وبرنامه هایش را به درستی پیش ببرد. فقط می توانم ابراز امیدواری کنم که همه چیز ناگهان خوب گردد.

10-1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 545

به "مرفاوی: این چه برخوردی است با کمیته فنی استقلال می کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرفاوی: این چه برخوردی است با کمیته فنی استقلال می کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید