مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد به انتها می رسد

به گزارش کالارنا، مهلت ثبت نام دانشجویان برای نقل و انتقال یا میهمانی دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد ماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد به انتها می رسد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام دانشجویان برای نقل و انتقال یا میهمانی دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد ماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به انتها می رسد.

دانشجویان مقطع کارشناسی که متقاضی میهمانی و انتقال (دارای شرایط خاص) هستند، تا فرداد شنبه 10 خرداد ماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir و با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان داخل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه تنها درخواست هایی را آنالیز خواهد نمود که به وسیله این سامانه ثبت شده باشد؛ بنابراین تمام متقاضیان میهمانی که مایل هستند در ترم آینده درخواست انتقال، میهمانی و میهمانی دائم آنان آنالیز گردد، به وسیله این سامانه اقدام نمایند.

هرگونه سیاست کلان در خصوص میهمانی و انتقال در صورت عادی شدن شرایط و آغاز به فعالیت موسسات و دانشگاه های کشور تابع آیین نامه نقل و انتقال و موافقت دانشگاه مبدا و مقصد بوده و امکان نقل و انتقال در صورت داشتن ظرفیت و مهیا بودن شرایط در دانشگاه مقصد و موافقت دانشگاه مبدا امکان پذیر است.

پس از اتمام ثبت نام دانشجویان متقاضی، دانشگاه مبدا تا 15 تیر نسبت به آنالیز درخواست ها اقدام و از 16 تیرماه تا 31 مرداد ماه دانشگاه های مقصد درخواست های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را آنالیز می نماید.

دانشجویان می توانند پس از ثبت درخواست و دریافت کد پیگیری نتیجه درخواست خود را به وسیله سامانه سجاد پیگیری نموده و از مراجعه حضوری به دانشگاه ها و سازمان با توجه به شرایط موجود خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1309

به "مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان کارشناسی فردا 10 خرداد به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید