هتل بوری تارا ریزورت کرابی

به گزارش مجله کالارنا، هتل بوری تارا ریزورت کرابی (Buri Tara Resort Krabi)، از بهترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر کرابی است. یکی از ویژگی‌های اصلی این هتل که باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن شده است، نزدیکی آن به ساحل است.

هتل بوری تارا ریزورت کرابی

هتل Buri Tara Resort Krabi در امتداد ساحل زیبای اونانگ قرار گرفته است. همچنین ساحل Nopparattara نیز در فاصله ده دقیقه‌ای از آن قرار گرفته است. موقعیت مناسب این هتل به مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و مراکز سرگرمی منطقه اونانگ سبب شده تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد. این هتل تا شهر کرابی 20 کیلومتر و تا غار Phra Nang که از جاذبه های گردشگری کرابی محسوب می شود 4.6 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با موقعیت خوبی که دارد، یکی از بهترین هتل‌های تور تایلند در شهر کرابی است.

اتاق میتینگ با امکاناتی چون پروژکتور، کامپیوتر، تلفن میکرو، وایت برد و فلیپ چارت برای مسافرانی که یک سفر تجاری را تجربه می‌کنند، آماده کرده است. خدمات گردشگری هتل نیز وظیفه هماهنگی تور ها و تهیه بلیط مکان های تفریحی و دیدنی کرابی برای مهمانان را بر عهده دارند و اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار می دهند.

رستوران تارا با ظرفیت پذیرش 150 نفر انواع غذا های تایلندی و بین المللی را برای وعده های روزانه طبخ و ارائه می دهد. این رستوران کار خود را از 7 صبح آغاز کرده و تا ساعت 22:00 در خدمت گردشگران تور تایلند است.

بعد از یک روز تفریح و گردش، استفاده از خدمات ماساژ و درمان های بدن  می تواند به بهبود گردش خون، تسکین عضلات و رفع خستگی کمک کند. همچنین می توان برای داشتن لحظاتی خوش و به یاد ماندنی در استخر هتل شنا کرد و یا بر روی صندلی های آفتابگیر به استراحت پرداخت. فعالیت هایی چون غواصی، ماهیگیری، اسب سواری، صخره نوردی، گلف و آشپزی تایلندی در نزدیکی این هتل برای گردشگران تور تایلند مهیا شده‌اند.

انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.ir شناسه مطلب: 539

به "هتل بوری تارا ریزورت کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بوری تارا ریزورت کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید