وزارت ورزش و کمیته المپیک کسب دو سهمیه بوکس را تبریک گفتند

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، متن پیام وزارت ورزش و جوانان برای کسب دو سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو توسط ملی پوشان بوکس کشورمان به شرح زیر است:

وزارت ورزش و کمیته المپیک کسب دو سهمیه بوکس را تبریک گفتند

جوانان غیورو ورزشکار کشورمان بار دیگر در میدانی سخت برای حضور در عظیمترین رویداد ورزشی با پشت سر گذاشتن حریفانی قدر آمادگی خود را برای حضور در المپیک 2020 اعلام کردند.

به همت ملی پوشان بوکس کشورمان این پیروزی ها در شرایط مبارزه با ویروس کرونا، شادی را به مردم عزیزمان هدیه کرد که قابل تقدیر است . وزارت ورزش و جوانان ضمن قدرشناسی ازتلاش های اعضای تیم ملی، کادر فنی و دست اندرکاران فدراسیون بوکس برای این عزیزان آرزوی سرافرازی و تندرستی دارد.

در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک نیز آمده است:

کسب دو سهمیه المپیک 2020 از سوی بوکسورهای جوان و آینده دار کشورمان را به ملت عظیم ایران، مسوولین فدراسیون و کادر فنی زحمتکش تیم ملی و بوکسورهای عزیز تبریک گفته و مایه مباهات و سر بلندی مردم عزیز کشورمان است که برای نخستین بار نماینده ای از استان سیستان و بلوچستان پیروز شد با شایستگی ضمن کسب سهمیه المپیک، روز عظیمی را برای مردم عزیز، فداکار، مهربان ومیهمان نواز این خطه در تاریخ ورزش کشور به ثبت برساند.

بدون تردید کسب سهمیه المپیک از سوی نماینده (دانیال شه بخش) شایسته استان سیستان و بلوچستان بیانگر پتانسیل عظیم جوانان عزیز استان در ورزش بوده و سرآغازی است روشن برای جوانان این خطه برای افزایش انگیزه، تلاش و درخشش جهت افتخار آفرینی در عرصه ورزش و توجه هر چه بیشتر به جوانان ورزشکار این استان؛ ضمن تبریک این اتفاق خوب برای ورزش و مردم عزیز و ارجمند سیستان و بلوچستان امید است در دیگر میادین ورزشی نیز، شاهد افتخار آفریمی نمایندگان کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1146

به "وزارت ورزش و کمیته المپیک کسب دو سهمیه بوکس را تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش و کمیته المپیک کسب دو سهمیه بوکس را تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید