وقوع انفجار در شهر مرزی تل ابیض سوریه

به گزارش کالارنا، منابع خبری سوری گزارش دادند که بر اثر یک انفجار در شهر تل ابیض در استان رقه، دستکم چهار نفر زخمی شده اند.

وقوع انفجار در شهر مرزی تل ابیض سوریه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع خبری سوری روز پنج شنبه از وقوع یک انفجار در استان رقه واقع در شمال این کشور خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی ساختمان مرکز قدیمی فرهنگ شهر تل ابیض منفجر شده است.

خبرنگار سانا گزارش داد که در پی این انفجار، چند نفر زخمی شده اند، ولی آمار دقیقی درباره تلفات این انفجار ارائه نکرد.

پایگاه خبری معارض مرکز حلب اما نوشته است که در این حادثه دستکم چهار نفر زخمی شده اند. بر اساس این گزارش، یک بمب چسبان، باعث انفجار این خودرو در محله المساکن شهر تل ابیض شده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

محل انفجار

روز چهارشنبه هم سه انفجار تروریستی در مناطق مختلف شمال سوریه رخ داد.

یک خودروی بمب گذاری شده عصر چهارشنبه در شهرک سلوک در نزدیکی شهر تل ابیض منفجر شد که در پی آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

صبح چهارشنبه نیز عناصر تروریستی پس از چسباندن بمب به خودروی پارک شده ون در مرکز شهر القامشلی استان الحسکه، آن را منفجر کردند، ولی به هیچ یک از شهروندان سوری آسیبی وارد نشد.

تروریست ها روز چهارشنبه همچنین یک موتور سیکلت بمب گذاری شده را در مقابل مسجد جامع شهر الشدادی واقع در ریف جنوبی الحسکه منفجر کردند. در این انفجار تروریستی هم شماری از غیرنظامیان سوری زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

خودروی منفجر شده

وقوع این انفجارهای تروریستی در شمال سوریه در حالی است که تعداد نیروهای ارتش سوریه در استان الحسکه برای مقابله با تجاوزات ترکیه افزایش پیدا نموده است. ارتش سوریه اظهار داشت که این مسئله در راستای مقابله با نیروهای متجاوز ترکیه و تروریست های وابسته به این کشور است.

خسارات ناشی از انغجار

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 832

به "وقوع انفجار در شهر مرزی تل ابیض سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجار در شهر مرزی تل ابیض سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید