پابجی موبایل در یک هفته 2 میلیون اکانت را مسدود کرد

به گزارش کالارنا، بحث تقلب در بازی های آنلاین، به خصوص بازی های بزرگی مثل پابجی موبایل، موضوعی بسیار جدی و مهم است. این طور که به نظر می رسد، سازندگان پابجی موبایل بالاخره تصمیم گرفته اند تا خیلی جدی با این موضوع برخورد کنند. پابجی موبایل تنها در بازه زمانی یک هفته ی، بیش از 2 میلیون اکانت را در بازی مسدود کرده است.

پابجی موبایل در یک هفته 2 میلیون اکانت را مسدود کرد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

گزارش کامل این خبر را سازندگان پابجی موبایل به تازگی منتشر کرده اند. تعداد 2 میلیون و 127 هزار و 454 حساب کاربری پابجی موبایل، در بازه زمانی 11 تا 17 دسامبر مسدود شده اند. این اکانت ها، طبق گفته شرکت پابجی، بازیکنان متقلب بوده اند و در راستای حل مشکل تقلب در پابجی موبایل، دسترسی آن ها کاملا به بازی قطع شده است.

  • پابجی موبایل یا کال آو دیوتی موبایل؛ برنده کدام است؟

برخلاف انتظار، بسیاری از حساب های کاربری مسدود شده، در رنکینگ های بالای بازی قرار داشتند. اینکه این تعداد زیادی از افراد متقلب توانسته اند برای مدتی طولانی به بازی کردن پابجی موبایل ادامه دهند و به رتبه های بالای بازی برسند، از شرایط بسیار بد آن می گوید.

بر اساس این گزارش، بیشترین جمعیت متقلبین در رتبه برنز هستند، ولی فاصله این جمعیت افراد با کسانی که در رتبه های بالاتر به تقلب مشغول بوده اند، اصلا زیاد نیست. جزئیات رنکینگ اکانت های مسدود شده را می توانید در ادامه ببینید.

شرکت پابجی از گستردگی هک ها یا تقلب های مختلف هم صحبت کرده است. بیشترین هک ها مربوط به تغییر مدل کاراکتر بازیکن بوده که 31 درصد کل تقلب ها را به خود اختصاص داده. پس از آن، هک های نشان دادن افراد پشت دیوار قرار دارند که 18 درصد متقلبین از آن استفاده می کرده اند. هک های دیگری مثل نشانه گیری اتوماتیک یا تغییر سرعت بازی هم در گزارش منتشر شده پابجی وجود دارد.

تلاش های پابجی موبایل برای حل مشکل تقلب در این بازی قرار است باز هم ادامه داشته باشند. با این حال، به خاطر سیستم عامل باز اندروید و کامپیوتر، می توانیم انتظار داشته باشیم تا مبارزه سازندگان پابجی موبایل تا هکرها هرگز سرانجام پیدا نکند.

منبع: پابجی موبایل

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1672

به "پابجی موبایل در یک هفته 2 میلیون اکانت را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابجی موبایل در یک هفته 2 میلیون اکانت را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید