پرسپولیس خودش برای خودش می جنگد

به گزارش کالارنا، اکبر منتشلو ، اتفاقات هفته های اخیر لیگ برتر و نتایجی که کسب شده حدس های فراوانی را به دنبال داشته است. از شایعات و حدس ها در باره استقلال گرفته تا حاشیه های فراوان در تراکتورسازی، از حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان گرفته تا قدرت نمایی تیم یحیی گل محمدی در مقابل مدعیان، همه و همه اتفاقاتی است که هفته های اخیر و پایانی لیگ برتر را هم جذاب کرده و هم متاسفانه به حواشی مخربی دچار کرده است. باید امیدوار بود که در هفته های باقی مانده از لیگ برتر، شاهد جذاب تر شدن بازیها باشیم تا زیادتر شدن حواشی.

پرسپولیس خودش برای خودش می جنگد

اتفاقاتی که در هفته های اخیر به وقوع پیوسته به طور حتم نتیجه و ثمره کار و عملکرد چند روزه، چند هفته ای و یا چند ماهه نیست و متاسفانه باید گفت که برخی عملکردها در گذشته باعث بروز اتفاقاتی در لیگ برتر می شود که پیش تر از این بذر آن در فوتبال گاشته شده است. برخی اتفاقات روزهای اخیر و نتایجی که کسب شد به ظاهر به نفع پرسپولیس بوده است و خیلی ها معتقد هستند که همه شرایط به سمتی می رود که پرسپولیس در قهرمانی هت تریک کند. این حرف و برآورد در خصوص برخی اتفاقات کاملاً درست است، به طور مثال برنامه ریزی کادر فنی پرسپولیس و حتی کادر مدیریتی و عملکرد خوب بازیکنان بی حاشیه این تیم به همین دلیل بوده است و کسی نمی تواند منکر این مسائل شود. اما برخی صحبت ها در باره مسائل دیگر، کاملاً هدف دار مطرح شده و متاسفانه گاهی از زبان برخی مربیانی شنیده می شود که استخوان خورد کرده فوتبال هستند و انتظار بیان این مطالب از طرف آنها وجود ندارد. اما واقعیت چیست؟ آیا کسب نتایج ضعیف برخی تیم ها و گرفتار شدن در برخی حواشی و یا حتی عملکرد خوب برخی تیم ها که به ظاهر به نفع پرسپولیس تمام شده است، می تواند برنامه ریزی شده باشد؟ به طور حتم این ساخته و پرداخته ذهن برخی اشخاص برای برون رفت از برخی فشارها است و به دور از واقعیت است.

اینکه باشگاهی مثل تراکتورسازی در بهترین و حساسترین روزهای فوتبالی اش، با سوء مدیریت و یا حداقل با عجله در تصمیم گیری مدیران روبرو شده و امتیاز بازیها را یکی پس از دیگری از دست می دهد،این موضوع ربطی می تواند به پرسپولیس داشته باشد؟ وقتی امیر قلعه نویی بارها و بارها در صحبت هایش عنوان می کند که تیمش را بر قهرمانی مهیا نکرده و حتی با مدیران این باشگاه در این خصوص به چالش می کشد و در نهایت نمی تواند امتیازات مورد نظرش را کسب کند، این را می توان به پرسپولیس و یا موضوع دیگری ربط داد. وقتی استقلال با وجود نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ هیجدهم هنوز ترکیب خود را نشناخته و هنوز در کسب نتایج نوسان عجیبی دارد، باید به این باشگاه و آن باشگاه ربط داده شود. از همه مهمتر اینکه وقتی یحیی گل محمدی و تیمش از روزهای نخست لیگ برتر، توانسته در برابر تیمهای مدعی بهترین نتایج را بگیرد، آیا کسب پیروزی مقابل استقلال با حداقل گل زده، خیلی عجیب خواهد بود.

همه آنچه که گفته شد فقط برای دفاع از پرسپولیس نیست و باید اقرار کرد که با همه کاستی های که وجود دارد، این تیم با مدیریت برانکو، مخصوصاً مدیریت صحیح حواشی توسط برانکو، راه خودش را می رود و در حقیقت پرسپولیس خودش برای خودش می جنگد، بلکه همه این مسائل برای این گفته شد که نباید قهرمانی هیچ تیمی در لیگ برتر، زیر سوال برود و ضعف ها و قوت های هر تیم را باید در خود آن تیمها جستجو کرد و هیچ تیمی برای قهرمانی تیم دیگری تلاش نمی کند، بلکه هر نتیجه ای کسب می شود، نتیجه عملکرد باشگاه در بعد فنی و مدیریتی است و بایداقرار کرد که پرسپولیس در طول سالهای اخیر در این خصوص به خوبی عمل کرده است و اکنون اگر پرسپولیس بهترین شرایط را برای کسب قهرمانی سوم دارد، فقط به خاطر این است که خودش برای قهرمانی تلاش می کند و نتیجه می گیرد.

11-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 510

به "پرسپولیس خودش برای خودش می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس خودش برای خودش می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید