پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

به گزارش کالارنا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان، پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اعتباری بیش از 174 میلیارد ریال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقالب اسلامی ایران، به بهره برداری رسید.

پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی در این مراسم، در تشریح پروژه های افتتاح شده، گفت: بیش از 72 میلیارد تومان از این طرح ها مربوط به شرکت ارتباطات زیرساخت است که تمامی این اعتبار توسط دولت هزینه شده است.

محمد فرزاد اضافه کرد: 647 میلیارد ریال مربوط به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با 21 طرح، شرکت مخابرات با 164 میلیارد ریال، شرکت ارتباطات سیار ایران با 25 طرح و سرمایه گذاری 125 میلیارد ریال و پروژه های طرح توسعه خدمات عمومی اجباری در روستاها با 88 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز است.

وی، توسعه شبکه پهن باند را یکی از اولویت های مهم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی برشمرد و اضافه کرد: تعداد مشترکان پهن باند سیار استان سال جاری به بیش از 80 درصد رسیده است که این رقم سال گذشته معادل 77 درصد بود.

وی ادامه داد: هم اکنون از مجموع جمعیت بیش از چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی تعداد سه میلیون و 259 هزار و 173 نفر مشترک شبکه پهن باند سیار هستند.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین طرح هایی در حوزه های ارتباطات زیرساخت، طرح های توسعه خدمات عمومی، مخابرات، ایرنسل و همراه اول به ارزش 174 میلیارد و 800 میلیون ریال در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1738

به "پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید