کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا

به گزارش کالارنا، تهران (پانا) - مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از حضور مستمر ناظران سلامت در فرودگاه مشهد اطلاع داد و تاکید نمود که با حضور ناظران، پروتکل های بهداشتی به طور دقیق در این فرودگاه رعایت می شوند.

کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا

برای سفر با تورهای نوروزی پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش ایسنا، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی اظهار کرد: ناظران سلامت به طور مستمر در فرودگاه مشهد حضور دارند و بر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مسافران، به ویژه در مراحل بازرسی و صفوف کانتر ترمینال ها نظارت خواهند داشت.

امانی بنی گفت: حضور ناظران سلامت به منظور افزایش نظارت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفته است و در هر نوبت پرواز، ناظران بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی هم از جانب کارگزاران و هم از جانب مسافران نظارت دارند.

وی اعلام نمود: هر روزه عملیات ضدعفونی کردن پایانه ها و پروازهای این فرودگاه در راستای پیشگیری از شیوع کرونا انجام می گردد.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی درباره تعداد پروازهایی که در فرودگاه مشهد انجام می گردد، گفت: اکنون به طور روزانه در فرودگاه مشهد 100 سورتی پرواز انجام می گردد و تنها پرواز خارجی که این فرودگاه پوشش می دهد پرواز به افغانستان است.

امانی بنی توضیح داد: شیوع کرونا باعث کاهش میزان سفر هوایی زائران شده است؛ به طوری که تعداد سورتی ها نسبت به سال گذشته، کاهش چمشگیری داشته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1525

به "کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش سفر هوایی زائران به مشهد به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید