کرمان، پروژه انتقال آب به فلات مرکزی ایران نیازمند ورود بخش خصوصی است

به گزارش کالارنا، استاندار یزد با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی بسیار ضروری است گفت: هر چند دولت برای اجرای این پروژه یاری می نماید اما اجرای این پروژه نیازمند ورود بخش خصوصی است.

کرمان، پروژه انتقال آب به فلات مرکزی ایران نیازمند ورود بخش خصوصی است

به گزارش خبرنگاران از کرمان، محمود زمانی قمی صبح امروز در جلسه مشترک حفاظت آب استان های یزد و کرمان طرح همیاران آب که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار گشت گفت: انگیزه ما از حضور در استان کرمان به دلیل وجود روحیه توسعه گرایی در استاندار کرمان است.

وی مطرح نمود: ما امروز در شرایطی قرار گرفتیم که چشم انداز 1420 استان های یزد و کرمان با تصمیمات امروز ما نوشته خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه استان های یزد و کرمان بخشی از تمدن بزرگ کشور هستند و در همه ادوار تمدن ساز و دارای موفقیت هایی بودند توضیح داد: پروژه انتقال آب و دیدن نیازهای آبی استان ها در چشم انداز آینده بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی بسیار ضروری است گفت: هر چند ما برای انتقال آب یاری خواهیم کرد اما اجرای این پروژه نیازمند ورود بخش خصوصی است.

زمانی قمی مطرح نمود: ما دولتی ها خیلی از کارها را به صورت طبیعی نمی توانیم انجام دهیم و باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه هم افزایی دو استان یزد و کرمان برای تسریع دریافت مجوزها از دولت ضروری است گفت: از هر گزینه ممکن استفاده می کنیم و توان دو استان را به کار خواهیم گرفت تا تامین آب استان کرمان و یزد انجام گردد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان های یزد و کرمان و حتی هرمزگان با هم افزایی کارهای بیشتر و بهتری می توانند انجام دهند اضافه نمود: این هم افزایی نیازمند تشکیل یک کمیته مشترک تخصصی از سه استان است.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 906

به "کرمان، پروژه انتقال آب به فلات مرکزی ایران نیازمند ورود بخش خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، پروژه انتقال آب به فلات مرکزی ایران نیازمند ورود بخش خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید