کوشیلنی سکوتش را درباره خروج جنجالی از آرسنال شکست

به گزارش کالارنا، مدافع فرانسوی سابق آرسنال درباره نحوه خروجش از این تیم که سرو صدای زیادی به راه انداخت، توضیح داد.

کوشیلنی سکوتش را درباره خروج جنجالی از آرسنال شکست

مدافع فرانسوی سابق آرسنال درباره نحوه خروجش از این تیم که سرو صدای زیادی به راه انداخت، توضیح داد.

به گزارش خبرنگاران، بعد از مدتی کشمکش با مدیران باشگاه آرسنال، لوران کوشیلنی انتها توانست آنها را متقاعد کند که به او اجازه دهند به کشورش برشود تا به تیم بوردو ملحق شود.

کوشیلنی 33 ساله که که روز گذشته (سه شنبه) به صورت رسمی به بوردو پیوست، برای هموار کردن راه انتقالش از آرسنال، از تمرین کردن در اردوی پیش فصل این تیم خودداری کرد و حاضر نشد با شاگردان اونای امری به آمریکا سفر کند. او به همین دلیل از کاپیتانی تیم خلع شد هرچند با حرکتی کنایه آمیز پاسخ توپچی ها را داد و با انتشار یک ویدئو از خودش در حال درآوردن پیراهن آرسنال که زیر آن پیراهن بوردو بود، خشم آنها را برانگیخت، البته او از ماه ها پیش اعلام کرده بود که قصد ترک آرسنال را دارد.

کاشیلنی پس از پیوستن به بوردو در پیامی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: همانطور که خودتان می دانید من به بوردو پیوسته ام. بعد از 9 سال بازی در آرسنال، تصمیم گرفتم که این تیم را ترک کنم. من در آرسنال سال های فوق العاده ای را سپری کردم، 9 سال که در آن چیزهایی یاد گرفتم، پیشرفت کردم و پخته شدم. تجربه بازی در آرسنال باعث شد به بازیکنی تبدیل شوم که الان هستم. تصمیمم برای ترک آرسنال را هم از ماه ها پیش به باشگاه، مربی و هم تیمی هایم اطلاع داده بودم و این تصمیم را بعد از کلی فکر کردن اتخاذ کردم. من به این جدایی به چشم یک نقطه عطف جدید در زندگی ام به عنوان یک بازیکن نگاه می کنم.

مدافع فرانسوی جدید بوردو افزود: امیدوارم که شما وضعیت مرا درک کنید، هرچند تحت هر شرایطی من نخواهم توانست به اندازه کافی قدردان آرسنال باشم. من کاملاً از چیزهایی که آرسنال و شما هواداران در این سال ها به من داده اید آگاهم اما الان زمان رفتن به خانه بود و تجربه یک چالش جدید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 578

به "کوشیلنی سکوتش را درباره خروج جنجالی از آرسنال شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشیلنی سکوتش را درباره خروج جنجالی از آرسنال شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید