کیخا: از وزیر ورزش درخواست می کنم حواشی ژیمناستیک را حل نماید، کمتر از یک گام تا المپیک فاصله دارم

به گزارش کالارنا، ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: کمتر از یک گام تا المپیک 2020 توکیو فاصله دارم، اما حواشی به قدری زیاد شده که شاید به مسابقات کسب سهمیه نروم.

کیخا: از وزیر ورزش درخواست می کنم حواشی ژیمناستیک را حل نماید، کمتر از یک گام تا المپیک فاصله دارم

سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران که به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو نزدیک است، درباره آخرین شرایط آمادگی اش به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: این روزها تمرینات خوبی دارم و از آمادگی مناسبی برخوردار هستم. سال گذشته در سه رویداد کسب سهمیه شرکت کردم و توانستم امتیازات خوبی را بدست بیاورم و هم اکنون در رنکینگ جهانی در صندلی بسیار خوبی قرار دارم. با تمام توان به دنبال ارتقای رنکینگم هستم، اما با حفظ همین رتبه نیز با توجه به قوانین کسب سهمیه، می توانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

وی اضافه نمود: کسب سهمیه المپیک با اعزام به سه رویداد مهم جهانی محقق می گردد، اما متاسفانه این روزها حواشی ژیمناستیک زیاد شده و نگرانم که این حواشی مانع حضور در این سه مسابقه مهم گردد. آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به المپیک و کسب مدال در آن است. من هم سال ها کوشش و سختی های زیادی را تحمل نموده ام تا به المپیک برسم، اما حالا که کمتر از یک گام تا المپیک فاصله دارم، حواشی به قدری زیاد شده که شاید به مسابقات کسب سهمیه نروم.

ملی پوش ژیمناستیک کشورمان مطرح کرد: از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش که همواره از حامیان و هواداران ژیمناستیک بوده ، تشکر می کنم و عاجزانه تقاضا دارم به عنوان بزرگ ورزش کشور، حواشی ژیمناستیک را حل و فصل و یاری کند تا خللی در اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک وارد نگردد.

کیخا گفت: کسب سهمیه و حضور در المپیک می تواند سرآغاز فصل جدیدی برای ژیمناستیک کشور باشد. مطمئنم که نقطه اشتراک و آرزوی تمامی اعضای خانواده ژیمناستیک حضور در المپیک است. من به عنوان فرزند کوچکی از خانواده بزرگ ژیمناستیک که اعتبار و افتخارات کسب شده ام را مدیون حمایت های تک تک اعضای این خانواده هستم، تقاضا دارم در این برهه مهم زمانی با برقراری آرامش، بیش از پیش همراهی و حمایت نمایند تا بتوانم نماینده ایران در المپیک باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1027

به "کیخا: از وزیر ورزش درخواست می کنم حواشی ژیمناستیک را حل نماید، کمتر از یک گام تا المپیک فاصله دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیخا: از وزیر ورزش درخواست می کنم حواشی ژیمناستیک را حل نماید، کمتر از یک گام تا المپیک فاصله دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید