400 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می نمایند

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، جعفر مردانی ظهر یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اینکه 400 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف فعالیت می نماید، گفت: بهره گیری از سازمان های مردم نهاد زمینه ساز حل مسائل جوانان است.

400 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می نمایند

وی بیان نمود: دستگاه های اجرایی باید از توان سازمان های مردم نهاد بهره گیری نمایند و از ایده های این سازمان ها استفاده نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان نمود: باید به جوانان اعتماد کرد و از ایده ها و توان آنها در مسیر توسعه استان بهره گیری کرد.

جوانان از دریافت تسهیلات هراس دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جوانان از دریافت تسهیلات اشتغالزا هراس دارند چرا که به آینده امید ندارند.

وی بیان نمود: جوانان باید ایده های خود را با دریافت تسهیلات کم بهره عملی نمایند و گام بلندی در مسیر توسعه استان بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: چهارمحال و بختیاری دارای نرخ بیکاری بالایی است و باید کوشش گردد اشتغال برای جوانان ایجاد گردد.

وی گفت: پرداخت تسهیلات موجب رونق فراوری و اشتغال می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: ایجاد اشتغال برای جوانان زمینه ساز حل دیگر مسائل در بخش جوانان می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 361

به "400 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "400 سازمان مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید