6 دیداری که پرسپولیس در پنالتی مغلوب گشت و قهرمانی را از دست داد

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران، این اولین باری نبود که پرسپولیس جام حذفی را به خاطر ضربات پنالتی از دست داده است که در ادوار گذشته بارها و بارها پرسپولیس جام حذفی را در ضربات پنالتی از دست داده است.

6 دیداری که پرسپولیس در پنالتی مغلوب گشت و قهرمانی را از دست داد

از پروفایل ما بهروز ازند دیدن نمایید.

این دیدارها عبارتند از:

1- در سال 1356 و در دومین دوره از مسابقات فوتبال جام حذفی کشور، پرسپولیس برابر تیم فوتبال دارایی تهران مغلوب شد. پرسپولیس با نتیجه 10 بر 9 مغلوب دارایی چی ها شد.

2- در سال 60 و در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور پرسپولیس برابر تیم شاهین در ضربات پنالتی باز هم مغلوب شد و باز هم نتوانست قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور را به دست آورد.

3- در سال 62 و در مسابقات فوتبال جام حذفی تهران تیم امیدهای پرسپولیس به جای بزرگسالان در مسابقات فوتبال جام حذفی شرکت کرده و برابر تیم فوتبال کیان تهران مغلوب در ضربات پنالتی شدند.

4- در سال 84 و در مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که در شهریور ماه انجام شد پرسپولیس و سپاهان اصفهان به فینال مسابقات فوتبال جام حذفی کشور رسیدند و در حالی که در 2 تیم در 2 دیدار رفت و برگشت خود برابر هم مساوی کرده بودند در ضربات پنالتی این تیم فوتبال پرسپولیس بود که با نتیجه 5 بر 4 مغلوب تیم فوتبال سپاهان اصفهان شد و قهرمانی در مسابقات فوتبال جام حذفی را اینگونه از دست داد.

5- در سال 91 باز هم تکلیف قهرمانی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ضربات پنالتی مشخص شد. مسابقه فینال جام حذفی به یک تک مسابقه رسید و در این مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس بود که با باخت برابر تیم فوتبال سپاهان اصفهان یک بار دیگر قهرمانی را در مسابقات فوتبال جام حذفی کشورمان از دست داد.

6- در سال 99 و در نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که در روز 5 شهریور ماه انجام شد تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم استقلال بازنده شد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 1456

به "6 دیداری که پرسپولیس در پنالتی مغلوب گشت و قهرمانی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دیداری که پرسپولیس در پنالتی مغلوب گشت و قهرمانی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید