با وام بانکی 18 درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد

به گزارش کالارنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: با وام بانکی 18درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد و قانون از فراوریکننده حمایت نمی کند.

با وام بانکی 18 درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد

به گزارش خبرنگاران، محمد دره وزمی شامگاه روز چهارشنبه در نشست شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی با اشاره به عدم حمایت قانون از فراوریکننده اظهار کرد: با وام بانکی 18درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد و یا اشتغال را افزایش داد و فراوریکنندگان با دریافت این وام ها محکوم به شکست می شوند.

وی اضافه نمود: 53درصد واحدهای فراوریی استان کردستان کمتر از 10نفر اشتغال دارند که با پرداخت بهره های بانکی بالا نمی توانند باقی بمانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به نبود مشوق ها برای افزایش و جذب سرمایه گذار در استان توضیح داد: سرمایه گذار در استانی که راه آهن ندارد و فرودگاهی یا پروازهای تعیین ندارد، سرمایه گذاری نخواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش نمایندگان مجلس در توسعه متوازن کشور مطرح نمود: هرچه پیش می رویم استان های توسعه نیافته، توسعه نیافته تر می شوند و شکاف اجتماعی بین جامعه درحال افزایش است.

دره وزمی در سرانجام یادآور شد: کسی که می رود کارتش را می فروشد، متقلب است نه فقیر و مظلوم که احتیاج است با اینگونه افراد برخورد قاطع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 375

به "با وام بانکی 18 درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وام بانکی 18 درصد نمی توان خط فراوری را بازسازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید