بهترین مقصد تعطیلات در تایلند

به گزارش کالارنا، تفریحگاه Samui Samui , کوه Samui , تایلند . Deva Samui که در یکی از زیباترین جزایر تفریحی کشور واقع شده‌است , یک عقب‌نشینی بزرگ است و مهمان هایی با لباس‌های شیک , اتاق‌ها و ویلاهای خصوصی است . این جزیره که با سواحل شنی سفید احاطه شده‌است , صخره‌های مرجانی و درخت‌های نارگیل , یک مقصد گردشگری بسیار محبوب است .

بهترین مقصد تعطیلات در تایلند

این هتل که در ساحل " Bophut بیچ " واقع شده‌است , یک دریا ساحلی و سه استخر بزرگ دارد . علاوه بر شنا کردن میهمانان می‌تواند ورزش‌های آبی مختلفی را در ساحل انتخاب کند . Vacationers برای استراحت در اسپای درختی دعوت می‌شوند , که در آن‌ها درمان‌های مختلف و ماساژ سنتی تایلندی ارائه می‌شوند . مشتریان رستوران دریایی می‌توانند غذاهای دریایی تازه و غذاهای تایلندی با یک چرخش غربی معاصر را ارضا کنند .
چرا به آنجا بروی ?
خدمات عالی , طبیعت زیبا , مناسب برای یک سفر رمانتیک و همچنین یک تعطیلات خانوادگی .
کی به آنجا بروی ?
تمام سال . آب و هوا گرم و مرطوب است , ماه فوریه در حال being ترین فصل است . آب و هوا در کوه Samui در مقایسه با Phuket خشک و خشک است .
چطور به آنجا برسیم ?
این تفریحگاه فقط 10 دقیقه از فرودگاه بین‌المللی کوه Samui فاصله دارد . مهمان ها می‌توانند از خدمات شاتل رایگان استفاده کنند و به سرعت به روستای Fishermans و منطقه Chaweng برسند .

انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 319

به "بهترین مقصد تعطیلات در تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مقصد تعطیلات در تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقصد تعطیلات در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید