جهانبخش: نداشتن بازی تدارکاتی چیز جدیدی نیست

به گزارش کالارنا، وقتی حرف از امکانات و بازی های دوستانه می زنیم،برای این است که شرایطی فراهم گردد تا بازیکنان با برگزاری بازی های تدارکاتی،با اعتماد به نفس بیشتری پا به یمدان بگذارند.

جهانبخش: نداشتن بازی تدارکاتی چیز جدیدی نیست

به گزارش خبرنگاران ،علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین تیم ملی گفت:تیم کامل تر شده و امیدوار بودیم دو بازی تدارکاتی داشته باشیم اما این اتفاق نیفتاد. با این حال امیدوارم بازی خوبی مقابل بولیوی انجام دهیم و محک خوبی برای ما باشد.بحث بازی های تیم ملی در جام ملت هاست و می دانم این تورنمنت چقدر برای مردم ایران مهم است.برای خودم هم به شخصه مهم است و در وهله اول افتخار می کنم که برای تیم ملی بازی می کنم و امیدوارم نتایج خوبی هم در جام ملت های آسیا کسب کنیم.

جهانبخش در واکنش به اینکه حریفان ایران در جام ملت ها بازی های تدارکاتی و قوی برگزار می نمایند، گفت:ابتدای صحبت هایم اشاره کردم که امیدوار بودم در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم.هر چقدر بازی های دوستانه برگزار کنیم،محک خوبی برای ما خواهد بود.حریفان ما با تیم های بزرگ بازی می نمایند اما این شرایط برای ما فراهم نیست.پیش از جام جهانی این شرایط وجود داشته و چیز جدیدی نیست.مسوولان ذی ربط کوشش خود را می نمایند و امیدوارم در اردوی بعدی، بتوانیم بازی خوبی برگزار نموده و محک بخوریم.

جهانبخش ادامه داد:در اردوی فعلی، یک بازی را از دست دادیم.پیش از شروع جام ملت ها، 15 روز اردو خواهیم داشت و باید با این شرایط سخت،خودمان را آماده کنیم،آن هم در شرایطی که انتظارات از تیم ملی بالاست.بازیکنان هم انتظاراتی برای انجام بازی های دوستانه دارند.

بال تکنیکی تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد یا نه، گفت:می دانیم در وهله اول انتظارات بالاست.وقتی حرف از امکانات و بازی های دوستانه می زنیم،برای این است که شرایطی فراهم گردد تا بازیکنان با برگزاری بازی های تدارکاتی،با اعتماد به نفس بیشتری پا به یمدان بگذارند.قطعا ما تیمی داریم که کادر فنی و بازیکنان باکیفیت دارد. همه باید دست به دست هم دهند تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.نشان داده ایم با حداقل ها کوشش مان را نموده ایم.تیم ملی در سه، چهار سال اخیر، تیم اول آسیا بوده و امیدواریم در جام ملت ها به مراحل بالاتر برویم.هدف مان این است که در جام ملت ها تا مراحل آخر بالا برویم.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 384

به "جهانبخش: نداشتن بازی تدارکاتی چیز جدیدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: نداشتن بازی تدارکاتی چیز جدیدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید