حسین کیهانی: در بیابان تمرین کردم

به گزارش کالارنا، حسین کیهانی به مدال طلای المپیک 2020 فکر می نماید، او این فرصت را دارد که در المپیک هم کاروان ایران را شگفت زده کند.

حسین کیهانی: در بیابان تمرین کردم

به گزارش خبرنگاران ،، مهدیه دریابیگی، اندونزی - طلای حسین کیهانی در روز نهم بازی های آسیایی همه را شوکه کرد، قبل از بازی های آسیایی کسی تصور نمی کرد یکی از مدال های خوشرنگ به این جوان 27 ساله تعلق گیرد، اما کیهانی با این درخشش همه را شگفت زده کرد تا نام او در این رقابت های حساس برای همیشه باقی بماند.

کیهانی درباره کسب این مدال ارزشمند می گوید: طبیعی است که خیلی خوشحالم به این موفقیت رسیدم. زحمت های زیادی کشیدم و با این مدال خستگی از تنم دور شد. برای نخستین بار است که در این رشته به این مدال می رسیم و این خوشحالی من را مضاعف می نماید.

دونده استقامتی ایران از اردوهایش هم می گوید: ما در ایران اردوی داخلی زدیم و هیچ اردوی خارجی نداشتیم. البته مسوولان گفتند هر کجای آسیا که می خواهید اردو بزنید و حتی در ادامه می خواستند شرایط را برای ما مهیا نمایند تا به آفریقا برویم، اما آقای مرادی گفت در شهر سنقر اردو بزنیم. به نظر من هم ایده ایشان عالی بود چون صرفه جویی کردیم. من به مسوولان کاری ندارم اما هر جا که برای تمرین می رفتیم راحت پیست استادیوم را در اختیارمان نمی گذاشتند. خیلی ها هم به ما حسادت کردند و جنگ روانی راه انداختند اما با این وجود ما کار خودمان را انجام دادیم. روز مسابقه بعد از دریافت مدال طلا دست آقای مرادی را بوسیدم واقعا ایشان خیلی برای من زحمت کشیدند.

کیهانی درباره شرایطش بیشتر شرح می دهد: ما در بیابان تمرین می کردیم و آقای سجادی با حداقل امکانات در کنارم بود و کمک می کرد.

دارنده مدال طلا بازی های آسیایی درباره برنامه هایش برای المپیک نیز شرح می دهد: تا روزی که سجاد مردای مربی من است به مدال المپیک فکر می کنم. در مسابقه خودم رکورد هم زدم اما من هدفم رکوردزنی نبود و فقط به مدال فکر می کردم. بعد از این مسابقات هم خودم را برای المپیک 2020 آماده می کنم. تاکنون دونده ای از کشور ما به فینال المپیک نرسیده است اما من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم در این بازی ها به فینال برسم و مدال بگیرم . اما در این راه هم باید مسوولان باید به ما کمک نمایند تا ما بتوانیم به این مهم برسیم.

کیهانی به مسابقه اش در ماده 5 هزار متر نیز اشاره دارد: من در پنج شنبه هم مسابقه دارم و تمام تلاشم را می کنم. خوشحالم که توانستم به این موفقیت تاکنون برسم و سعی میکنم این موفقیت ها را ادامه دهم.

5،2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 338

به "حسین کیهانی: در بیابان تمرین کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین کیهانی: در بیابان تمرین کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید