رحمتی را کور کردند

به گزارش کالارنا، به گزارش خبرنگاران ،مهدی رحمتی در شرایطی مقابل حملات نفت مسجد سلیمان ایستاد که برخی تماشاگر نماها در استادیوم شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان در جریان بازی بارها با لیزر اندازی مسائل زیادی برای او در راه محافظت از دروازه استقلال ایجاد کردند. تصاویری از بازی به جا مانده که صحت این ادعا را به وضوح ثابت می نماید. در دو تصویرنور لیزر دقیقا روی چشم مهدی رحمتی قرار گرفته و این دروازه بان را برای تعقیب توپ را مشکل روبرو و دید او را کور نموده است. شدت لیزر اندازی ها در استادیوم به حدی بالا بوده که دوربین ها توانسته اند تصاویر آن را ثبت نمایند.

رحمتی را کور کردند

البته لیزر اندازی تنها بخش کوچکی از اتفاقات و حاشیه های بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان بود. توهین هایی که پیوسته به استقلال شد؛ حتی به وسیله بلند گوی استادیوم بدون شک برای تیم میزبان تبعاتی به همراه خواهد داشت و موجبات محرومیت تماشاگران مسجد سلیمانی را فراهم خواهد نمود. باشگاه استقلال نیز درهمین راستا شکواییه ای را تنظیم نموده تا در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد.

این اعتراض شامل مواردی از جمله، زمینه سازی برای توهین و بی احترامی به بازیکنان استقلال توسط بلندگوی حاضر در میان طرفداران تیم میزبان، اخراج بی دلیل سرمربی استقلال با وجود این که سرمربی تیم حریف خارج از محوطه فنی تیم خود به سمت سرمربی استقلال و داور چهارم آمد و اعتراض می کرد و در این زمان سرمربی استقلال عکس العمل خاصی انجام نداد که مستحق اخراج باشد، بی نظمی پشت در رختکن تیم فوتبال استقلال، اعلام خطای پنالتی مشکوک از سوی داور مسابقه و برخی تصمیمات داور، توهین های عجیب از سوی برخی بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به کادرفنی استقلال و مواردی از این دست است.

بدون شک قاطعیت کمیته انضباطی در برخورد با مسائل انضباطی این دیدار می تواند به بهبود وضعیت استادیوم های ایران به هنگام برگزاری بازی های لیگ برتر و جام حذفی یاری کند.

10-210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 379

به "رحمتی را کور کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "رحمتی را کور کردند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی را کور کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید