رونمایی از آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده

به گزارش کالارنا، آیین رونمایی و جشن امضای کتاب برگزیده آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده روز یکشنبه (30 دی ماه) برگزار می گردد.

رونمایی از آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده

به گزارش خبرنگاران، مراسم رونمایی از آثار جواد علیزاده که نتیجه 50 سال فعالیت حرفه ای او محسوب می گردد، ساعت چهار روز یکشنبه (30 دی ماه) در مرکز بین المللی همایش های رازی برگزار می گردد.

جواد علیزاده، متولد 1331، از کارتونیست های ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1350 با مجله کاریکاتور به مدیریت محسن دولو شروع کرد. او ماهنامه طنز و کاریکاتور را از سال 1369 تا به امروز منتشر نموده که رکورد طولانی ترین دوره انتشار یک مجله کاریکاتور و طنز را در اختیار دارد. علیزاده همچنین برنده جوایز متعدد و مهمی در عرصه جهانی و داخلی است.

کتاب برگزیده آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده توسط گروه پرشین کارتون و با مشارکت شرکت پرداخت نوین منتشر شده است.

گروه پرشین کارتون متشکل از یحیا تدین، هادی حیدری، کیوان زرگری و حسن کریم زاده تا کنون سه عنوان کتاب دیگر را نیز به همین نام و شامل مجموعه ای از آثار هنرمندان مختلف این رشته هنری منتشر نموده است.

کتاب برگزیده آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده، در 152 صفحه ی شومیز، در قطع وزیری و به صورت چهار رنگ با روکش مستقل توسط نشر تاش به چاپ رسیده است. این پنجمین کتاب از فروست هنر نشر تاش است. پیش از این، کتاب مینیاتورهای سیاه کامبیز درم بخش از همین فروست به بازار نشر ارائه شده بود که توانست چهار جایزه ی داخلی و بین المللی را از آن خود کند.

خبرنگار: فاطمه خلیلی

دبیر: پیوند مرزوقی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 449

به "رونمایی از آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آثار کارتون و کاریکاتور جواد علیزاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید