صفحات جعلی اینستاگرام در لبه پرتگاه!

به گزارش کالارنا، شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور جلوگیری از انتشار اخبار کذب و دروغین در فضای مجازی، قابلیت جدیدی را به پلت فرمش افزوده تا کاربران بتوانند به راحتی جعلی بودن صفحات مجازی را تشخیص دهند.

صفحات جعلی اینستاگرام در لبه پرتگاه!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان نسبت به سایر رده های سنی از آن استقبال بیش تری نموده اند.

شبکه های اجتماعی طی چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می نمایند.

مدت هاست که انتشار اخبار دروغین و کذب در فضای مجازی گریبان شبکه های اجتماعی مختلفی نظیر توییتر، اینستاگرام و گوگل را گرفته است و همین امر نیز موجب گردیده آن ها در خصوص مقابله با آن، تمهیداتی را بیندیشند و قابلیت های جدیدی را در این راستا به پلت فرم خود بیفزایند.

حالا اینستاگرام به تازگی اعلام نموده که با اضافه کردن یک امکان جدید، به کاربرانش این امکان را می دهد تا صفحات مجازی جعلی و دروغین را تشخیص دهند و به اطلاعات کامل سازنده و گرداننده پیج های اینستاگرامی نظیر مکان جغرافیایی اتصال ادمین پیج به اینترنت (سرورهای مورد استفاده)، کشور محل سکونت ادمین، تغییرات نام کاربری و غیره دسترسی پیدا نمایند.

مایک کریگر - مدیر ارشد فناوری و یکی از موسسان اینستاگرام - در این باره می گوید: اینستاگرام همواره کوشش نموده است تا کاربران را از صفحات مجازی نادرست و جعلی که به انتشار اخبار کذب و دروغین اقدام می کردند، برحذر بدارند.

وی در ادامه اضافه کرد: این قابلیت جدید در اینستاگرام نیز در همین راستا به پلت فرم ما اضافه گردیده است تا نشان بدهد که این شبکه اجتماعی تحت مالکیت فیس بوک همچنان به وعده های خود پایبند و متعهد مانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 340

به "صفحات جعلی اینستاگرام در لبه پرتگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحات جعلی اینستاگرام در لبه پرتگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید