فوتبال دنیا، امباپه: برای قهرمانی در اروپا باید تکامل پیدا کنیم، برقراری ارتباط بین من و نیمار آسان نبود

به گزارش کالارنا، فوتبال دنیا - کیلیان امباپه، ستاره 19 ساله پاری سن ژرمن معتقد است این باشگاه فرانسوی برای قهرمانی در اروپا هنوز کار دارد.

فوتبال دنیا، امباپه: برای قهرمانی در اروپا باید تکامل پیدا کنیم، برقراری ارتباط بین من و نیمار آسان نبود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن که از سال 2011 پس از روی کار آمدن مالکان قطری اش روند رو به رشدی را در پی گرفته و در 6 فصل اخیر لوشامپیونه، پنج عنوان قهرمانی را از آن خود نموده، در لیگ قهرمانان هنوز نتوانسته خود را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار دهد. مدیران این باشگاه با جذب بازیکنانی همچون نیمار و امباپه همچنان رویای قهرمانی در اروپا را دارند، اما ستاره جوان PSG معتقد است پاری سن ژرمن هنوز به صندلی لازم برای قهرمانی در اروپا نرسیده است.

امباپه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ESPN گفت: باشگاه پاری سن ژرمن از زمانی که مالکان جدید آمده اند، دست از پیشرفت برنداشته و ما بازیکنان هم پیش از فکر کردن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید در کنار باشگاه تکامل پیدا کنیم و این آخرین گام در این فرایندی است که باشگاه در پیش گرفته است. باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به این گام ها بسیار هوشیار است، اگر هر کسی نقش خود را ایفا نماید، رویای باشگاه در قهرمانی در اروپا تحقق خواهد یافت. با توجه به پنانسیلی که داریم، البته که قهرمانی در لیگ قهرمانان در مقاطعی هدف ما خواهد بود.

وی در خصوص رابطه اش با هم تیمی برزیلی اش که هر دو در تابستان 2017 به پاری سن ژرمن ملحق شدند، گفت: من و نیمار ارتباط مان با هم را از زمانی شروع کردیم که او به پاری سن ژرمن پیوسته بود و می دانست که من هم در حال ملحق شدن به PSG هستم. نیمار از من پرسید که چه زمانی و چطور به پاری سن ژرمن خواهی آمد؟. برقراری ارتباط بین من و نیمار همیشه آسان نبود چون هر دوی ما در ابتدا خوب انگلیسی صحبت نمی کردیم و نیمار هم اصلاً فرانسی بلد نبود. حالا اما می توانیم با هم صحبت کنیم و با برقراری ارتباط، رابطه ها طبیعی تر و بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 412

به "فوتبال دنیا، امباپه: برای قهرمانی در اروپا باید تکامل پیدا کنیم، برقراری ارتباط بین من و نیمار آسان نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، امباپه: برای قهرمانی در اروپا باید تکامل پیدا کنیم، برقراری ارتباط بین من و نیمار آسان نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید