فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: بازیکنانم آنقدر که من می خواستم به حریف فشار نیاوردند

به گزارش کالارنا، فوتبال دنیا - خولن لوپتگی از عملکرد شاگردانش در شب شکست سنگینی که مقابل سویا متحمل شدند، راضی نیست.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: بازیکنانم آنقدر که من می خواستم به حریف فشار نیاوردند

به گزارش خبرنگاران، خولن لوپتگی در واکنش به باخت 3 بر صفر رئال مادرید در بازی بامداد امروز (پنجشنبه) کهکشانی ها در هفته ششم لالیگای اسپانیا که اولین باخت این فصل آنها هم بود، گفت: به بازیکنان مان گفته بودم که به حریف سخت فشار بیاورند، اما آنها این کار را آن طوری که من می خواستم انجام ندادند و این کاملاً واضح بود. به اعتقاد من سویا تیم برتر میدان بود.

اکثر حملات خطرناک سویا از سمت راست صورت گرفت، جایی که دفاع چپ کهکشانی ها مارسلو حضور داشت و در دقایق پایانی هم مصدوم و مجبور به ترک میدان شد.

لوپتگی درباره وضعیت بازیکن برزیلی تیمش گفت: به نظر می رسد که مارسلو مدتی خانه نشین می گردد، اما باید منتظر ماند و دید چه می گردد.

بازی بعدی رئال مادرید مقابل همشهری اش اتلتیکومادرید است که شنبه هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار می گردد. جدول رده بندی لالیگا

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه این مصاف حساس، تأکید کرد: وقتی که ما برنده یک بازی می شویم، به صورت ناخودآگاه از نظر روانی برای بازی بعدی مان آماده می شویم و برای بازی بعدی مان هم باید همین کار را انجام دهیم. در لیگ چنین اتفاقاتی رخ می دهد، اما کاری که ما باید انجام دهیم این است که با نهایت توان و قدرت مان برای بازی بعدی آماده شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 370

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: بازیکنانم آنقدر که من می خواستم به حریف فشار نیاوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: بازیکنانم آنقدر که من می خواستم به حریف فشار نیاوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید