لیگ برتر فوتبال بانوان ، وقتی با یک گل همه چیز به هم می ریزد

به گزارش کالارنا، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم های برتر جدول رده بندی فوتبال به مصاف هم می روند.

لیگ برتر فوتبال بانوان ، وقتی با یک گل همه چیز به هم می ریزد

به گزارش خبرنگاران، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان آدینه، 5 بهمن ماه با انجام 6 دیدار پیگیری می گردد. در مهمترین بازی های این هفته دو تیم شهرداری بم کرمان و راه یاب ملل مریوان که به ترتیب اول و دوم جدول رده بندی هستند برابر هم قرار می گیرند. بم که هفته گذشته با یک گل ملوان را در انزلی شکست داد، آدینه میزبان شاگردان شادی مهینی در راه یاب است و حتی اگر شکست هم بخورد صندلی اولی خود را از دست نمی دهد اما این تیم تا کنون هیچ امتیازی را از دست نداده و می خواهد با پیروزی در این بازی اختلاف خود را با تیم های دیگر بیشتر کند. مرضیه جعفری، سرمربی بم درباره این بازی به خبرنگاران گفت: هیچ بازی ای را نمی توان از قبل پیش بینی کرد. مریوان تیم خوبی است، اما سعی می کنیم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم. این بازی برای راه یاب از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که همراه با ذوب آهن 16 امتیازی هستند و در صورت شکست ممکن است صندلی خود را از دست بدهد.

ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی دیگر دیدار مهم این هفته را برگزار می نمایند. تیم اصفهانی با 16 امتیاز سوم است و ملوان 13 امتیازی در صندلی ششم واقع شده است، این تیم هفته گذشته با واگذار کردن بازی به بم از رتبه سوم به صندلی ششم سقوط کرد و اکنون می خواهد با پیروزی برابر شاگردان بیان محمودی در ذوب آهن شکست هفته قبل را جبران کند. با توجه به امتیازهای نزدیک 6 تیم برتر جدول رده بندی هر دو تیم به امتیاز این بازی احتیاج دارند. ایراندوست برای کسب یکی از جام های لیگ باید ذوب آهن مدعی را شکست دهد.

شهرداری سیرجان سومین تیم لیگ در شیراز به مصاف قعرنشین لیگ می رود و به نظر می رسد کار سختی پیش رو نداشته باشد و با پیروزی در این بازی شانس رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی را هم دارد، اما سپاهان به ایلام می رود تا برابر پالایش گاز بازی کند. نماینده ایلام که با شکست برابر شهرداری سیرجان از جمع 6 تیم برتر خارج شد به گفته مربی خود به دنبال جبران این نتیجه است، فاطمه حیاتی سرمربی این تیم از بازیکنانش خواسته تا با غیرت سپاهان را شکست دهند و امتیازهای از دست رفته را جبران نمایند.

بازی های هفته هشتم، 5 بهمن،

ساعت 10 صبح

شهرداری بم - راه یاب ملل مریوان

ذوب آهن اصفهان - ملوان بندر انزلی

پالایش گاز ایلام - فولاد مبارکه سپاهان

خلیج فارس شیراز - شهرداری سیرجان

پارس جنوبی بوشهر - آذرخش تهران

همیاری آذربایجان غربی - سپیدار مازندران

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 454

به "لیگ برتر فوتبال بانوان ، وقتی با یک گل همه چیز به هم می ریزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال بانوان ، وقتی با یک گل همه چیز به هم می ریزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید