لیگ قهرمانان اروپا: رئال خندید، رونالدو گریه کرد!

به گزارش کالارنا، رئال بدون رونالدو مسئله ای برای پیروزی مقابل رم نداشت، ولی ستاره پرتغالی با پیراهن یوونتوس اولین کارت قرمز اروپایی اش را گرفت.

لیگ قهرمانان اروپا: رئال خندید، رونالدو گریه کرد!

در بازگشت رئال مادرید به لیگ قهرمانان اروپا همه منتظر نمایش این تیم بدون زیدان و رونالدو بودند، ولی این تیم بدون سرمربی و گلزن فصول اخیر هم مسئله ای نداشت و موفق شد رم را با سه گل شکست دهد. در عوض رونالدو با پیراهن یوونتوس شب تلخی داشت و در دقیقه 28 بازی اخراج شد، هرچند تیمش توانست این بازی را با دو گل ببرد.

رئال مادرید مقابل رم تیم برتر بود و از دقایق آغاز بازی موقعیت های خوبی خلق کرد، ولی با بی دقتی بیل تا دقیقه 44 منتظر گل اول ماند. در این لحظه ایسکو که به جای رونالدو بازی می کرد ضربه ایستگاهی از لبه محوطه جریمه را به زیبایی وارد دروازه رم کرد.

در دقیقه 58 بیل پس از هدر دادن چند موقعیت خاتمه موفق شد با فراری دیدنی و ضربه ای دقیق رئال مادرید را به گل دوم برساند. ماریانو دیاز که در دقیقه 73 جانشین بیل شد هم گل سوم را زد.

در دیگر بازی گروه G ویکتوریا پلژن و زسکا مسکو به تساوی 2-2 رسیدند.

اولین کارت قرمز رونالدو! ---

رونالدو در اولین بازی اش برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی شماره 154 در این تورنمنت اولین کارت قرمزش را دریافت کرد. در دقیقه 29 موریو، مدافع والنسیا تمارض کرد و رونالدو در واکنش به این رفتار موهای او را که روی زمین افتاده بود کشید. فلیکس بریچ، داور بازی با مشورت کمکش به رونالدو بابت این رفتار کارت قرمز نشان داد تا او با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند. یوونتوس با وجود یک بازیکن کمتر به دردسر نیفتاد و با دو پنالتی پیانیچ بازی را برد. چزنی، دروازه بان یووه در آخرین دقایق بازی موفق شد پنالتی پارخو را دفع کند تا این تیم بدون گل خورده به ایتالیا برگردد.

بیشتر بخوانید

  • گزارش بازی لیورپول - پاری سن ژرمن

    پوگبا، ستاره منچستریونایتد

    در دیگر بازی گروه H منچستریونایتد با درخشش پوگبا موفق شد در زمین یانگ بویز سوئیس به برتری سه بر صفر برسد. پوگبا در دقیقه 35 با شوتی دیدنی گل اول را زد و در دقیقه 44 هم پنالتی را تبدیل به گل دوم تیمش کرد. هافبک فرانسوی در دقیقه 66 سازنده گل سوم برای مارسیال بود. ---

    شکست سیتی با درخشش فکیر

    منچسترسیتی، قهرمان انگلیس در بازی اول غافلگیر شد و در حالی که گواردیولا به دلیل محرومیت روی سکوها بود تیمش در خانه دو بر یک مغلوب لیون شد.

    لیون در دقیقه 26 با پرسینگ موفق شد توپ را در مرکز زمین از سیتی بگیرد و با حمله ای سریع به گل رسید. دلف در دفع سانتر سریع فکیر اشتباه کرد تا کورنه دروازه را باز کند. لیون در دقیقه 43 یک بار دیگر با توپ ربایی موقعیت خوبی پیدا کرد و این بار فکیر با شوتی از پشت محوطه جریمه گل دوم را زد. ---

    در آغاز نیمه دوم ممفیس دپای می توانست گل سوم لیون را بزند، ولی در موقعیت تک به تک توپ را به تیر دروازه زد. سیتی با ورود سانه و آگرو فشار را بیشتر کرد و توانست با ضربه برناردو سیلوا یکی از گل ها را جبران کند، ولی این برای فرار از شکست کافی نبود

    در گروه F بازی شاختار دونتسک و هوفن هایم هم با تساوی 2-2 به انتها رسید.

    برد آسان بایرن

    بایرن مونیخ در خانه بنفیکا مسئله ای نداشت و با گل های لواندوفسکی و رناتو سانچز حریف پرتغالی را شکست داد. در گروه E آژاکس هم موفق شد آاک، قهرمان یونان را با سه گل شکست دهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 363

به "لیگ قهرمانان اروپا: رئال خندید، رونالدو گریه کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا: رئال خندید، رونالدو گریه کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید