نسخه دوم ساعت مچی هوشمند سونی معرفی شد

به گزارش کالارنا، شرکت سونی (Sony) دومین ساعت هوشمند خود راعرضه نمود. گجت SmartWatch 2 اولین ساعت هوشمندی است که ضد آب و ضد غبار است و می‌تواند با فناوری NFC به گوشی متصل گردد. این ساعت هوشمند یک قدم جدید در آسان‌تر نمودن زندگی انسان‌ها برمی‌دارد و فناوری‌های قدیم و جدید را با هم پیوند می‌زند. ساعت هوشمند سونی بسیار زیبا طراحی شده است. بدنه‌ی آن از آلومینیوم است و قرار است با بندهای گوناگون عرضه شود تا برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. البته شما می‌توانید هر بند 24 میلی‌متری که دوست داشته باشید به آن متصل کنید.

نسخه دوم ساعت مچی هوشمند سونی معرفی شد

سونی از اولین شرکت‌هایی است که اقدام به تولید ساعت هوشمند نموده است. این شرکت سال گذشته اولین نسخه از ساعت هوشمند خود را عرضه نمود، اما  آنچنان که باید و شاید نتوانست، نظر کاربران را به خود جلب نماید. اما این شرکت ژاپنی از تلاش دست نکشیده و نسخه دوم این محصول را با قابلیت‌ها و امکانات جدید رونمایی نموده است.  با وجود اینکه ساعت هوشمند سونی یکی از خوش‌ساخت‌‎ترین گجت‌های تکنولوژی در زمان خود محسوب می‌شد، اما نبود نرم‌افزار مناسب و همچنین قیمت زیاد آن باعث شد تا طیف گسترده‌ای از کاربران از خرید آن منصرف شوند. سونی اما امسال بار دیگر با دست پر به میدان آمده است. SmartWatch 2 نام ساعت هوشمند بعدی این شرکت است که به خوبی با ابزارهای مبتنی تحت سیستم عامل اندروید جفت می‌شود. این نسخه از ساعت هوشمند ویژگی‌های زیادی را از نسخه قبلی به ارث برده، اما خود نیز نوآوری‌هایی به همراه دارد. Sony SmartWatch 2 صفحۀ نمایش دوم برای تلفن هوشمند مبتنی بر Android شماست که علاوه بر افزایش عملکردهای موجود تلفن، مزایای بی‌نظیری را نیز ارائه می‌نماید. این ساعت هوشمند با تلفیق شکل ظاهری و عملکرد در یک طراحی شیک عملکردهای یک ساعت چندکاره، نشان‌دهندۀ اعلان‌ها، رابط کاربری برنامه Android و کنترل از راه دور تلفن را در یک دستگاه گرد هم می‌آورد. قابلیت توسعۀ برنامه‌های کاربردی یک نکتۀ کلیدی در Sony SmartWatch 2 است. این دستگاه به منظور تناسب همه جانبه با نیازمندی‌های شما چه زمانی که در حال حرکت یا درحال ورزش هستید یا در یک جلسۀ کاری یا در خانۀ خود هستید، از طریق برنامه‌های اختصاصی بیشتر، بیش از هر ساعت هوشمند دیگری قابلیت شخصی‌سازی دارد. کافیست میزبان برنامه‌های SmartWatch را دانلود نموده و طیفی از عملکردهای بی‌همتا را تجربه نمایید. شما می‌توانید از بسیاری از این برنامه‌ها حتی بدون نیاز به دسترسی به تلفن خود لذت ببرید:

  • تماس‌های خود را تنها با یک لمس ساده روی مچ دستتان مدیریت کنید
  • می خواهید بدوید یا دوچرخه سواری کنید؟ یکی از برنامه‌های کاربردی نقشه بر روی SmartWatch را انتخاب کنید تا با یک مرور کلی بر روی مچ دستتان مسیر پیش رو را بررسی کنید.
  • زمانی که به تلفنتان متصل نیستید، ایمیل‌هایی را که پیش‌تر دانلود کرده‌اید بخوانید
  • از برنامه‌های کاربردی مربوط به سبک زندگی مانند Runtastic برای برنامه‌ریزی و ردیابی فعالیت‌های تناسب اندام خود در حال حرکت استفاده نمایید
  • با استفاده از یک برنامۀ کاربردی smart camera از طریق ساعت هوشمندتان از راه دور عکس بگیرید
  • نمایش اسلایدهای خود را با استفاده از برنامۀ کاربردی Presentation Pal کنترل نمایید
  • بدون اینکه تلفنتان را از جیبتان خارج کنید، سریع و آسان آهنگ‌های پخش کنندۀ موسیقی خود را انتخاب کرده و میزان بلندی صدای آنها را تنظیم نمایید

گجت SmartWatch 2 همچنین به لطف طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبارش، هم شیک و هم به طور اطمینان بخشی محکم بوده و به شما برای لذت بردن در ساحل دریا یا در حال حرکت، چه به هنگام بارش باران یا در هوای آفتابی، آزادی عمل می دهد. یک کاربر معمولی تلفن هوشمند برای خواندن پیام‌ها، دیدن زمان، دیدن و ایجاد به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی، استفاده از برنامه‌های کاربردی مورد علاقه، عکس گرفتن، گوش دادن به موسیقی و بازی کردن با بازی‌های تلفن همراه، چندین بار در روز به تلفن خود سر می‌زند. SmartWatch 2 این نیاز را با ارائۀ یک دستگاه مناسب مجهز به صفحۀ لمسی که نیاز به خارج ساختن تلفن از جیب یا کیفتان را از بین می‌برد، برآورده می‌سازد. استفان کِی پرسون مدیر بخش محصولات مکمل در Sony Mobile Communications گفت:  سونی از زمان عرضۀ نخستین ساعت دارای Bluetooth خود در سال 2007 تاکنون با افتخار رهبری بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته است. رقبای ما تنها اکنون و در حالی نخستین نسل از دستگاه‌های خود را روانۀ بازار می‌کنند که ما سومین نسل دستگاه خود را با تلفیق آگاهی به دست آمده از بیش از نیم میلیون مشتری با تخصص غنی سونی در فن‌آوری برای ساخت بهترین تجربۀ ساعت هوشمند تاکنون، به بازار عرضه می‌کنیم. پرسون افزود: با تحقیق انجام شده از سوی تحلیل‌گران که فروش 41 میلیون گجت ساعت هوشمند تا سال 2016 را پیش‌بینی نموده‌اند، آیندۀ دستگا‌ه‌های پوشیدنی به طرزی باورنکرنی روشن است. ما بیش از 200 اپلیکیشن بی‌نظیر اختصاصی برای Sony SmartWatch با بیش از یک میلیون بار دانلود تاکنون داریم و به کار با شبکۀ قدرتمند برنامه‌نویسان خود برای ارائۀ تجربه‌هایی از ساعت هوشمند به گونه‌ای حتی جالب‌تر ازآنچه تاکنون ارائه شده است، ادامه می‌دهیم.

بهترین‌های Sony در یک ساعت هوشمند

اگر شما بر روی تلفن هوشمند یا تبلت از Android استفاده می‌کنید، Sony SmartWatch 2 ساعت هوشمند همراه ایده‌آل شماست. استفاده از این دستگاه آسان بوده و برای دسترسی به اعلان‌هایی مانند پیام‌ها، تماس‌ها، ایمیل، Facebook ،Twitter، تقویم یا استفاده به عنوان کنترل از راه دور برای Walkman یا سایر پخش‌‌کننده‌های رسانه از روی مچ دستتان مناسب می‌باشد.این ابزار جانبی بی‌سیم برای جفت‌سازی با دستگاه‌هایی با صفحۀ نمایش بزرگ مانند Xperia Z Ultra که به تازگی معرفی شده است، در زمانی که شرایط، استفادۀ جداگانه را طلب می‌کند، ایده‌آل است.

  • SmartWatch 2 به عنوان جانشین طبیعی Sony SmartWatch کنونی، ویژگی‌های جدیدی همچون قابلیت اتصال NFC برای جفت‌سازی تک لمسی، طراحی ممتاز خیره‌کننده و طیفی از فناوری‌ها شامل رزولوشن بالاتر برای مشاهدۀ واضح‌تر، دید بهتر حتی زیر تابش نور خورشید، دوام باتری بیشتر، رابط کاربری تعاملی‌تر، عملکرد خوداتکای ساعت و طیفی گسترده از برنامه‌های کاربردی از پیش نصب شده و پیشنهادی، معرفی می‌نماید.
  • SmartWatch 2 زمانی که به تلفن شما متصل نیست به عنوان یک ساعت خوداتکای دیجیتال عمل می‌کند. شما می‌توانید اعلان‌هایی را که پیش‌تر دریافت کرده‌اید بخوانید، به زمان دسترسی داشته باشید، زنگ هشدارتان را تنظیم کنید یا حتی از نور آن برای جستجوی کلیدهای‌تان استفاده کنید.
  • SmartWatch 2 همچنین می‌تواند با هر بند ساعت مچی استاندارد 24 میلی‌متری و همین‌طور بندهای ساعت Sony که به زودی در دسترس خواهند بود، برای نمایان کردن سبک شخصی‌تان، شخصی‌سازی شود.

Sony با استفاده از طراحی پیشگامانۀ خود به معرفی فناوری‌های جدید ادامه داده و بزرگ‌ترین طیف لوازم جانبی مبتنی بر NFC در دسترس از هدست‌های بی‌سیم گرفته تا بلندگو‌های قابل حمل، تلویزیو‌ن‌ها، تگ‌های هوشمند و ساعت هوشمند را در اختیار دارد.

ویژگی‌های کلیدی برای Sony SmartWatch 2

  • روشنایی صفحه (خوانا بودن در زیر تابش نور خورشید)
  • طولانی‌ترین عمر باتری برای یک ساعت هوشمند (نشانگر سطح باتری، اخطار کم بودن میزان شارژ را نشان می‌دهد) سونی پیش‌بینی کرده زمان کارکرد باتری، 3 تا 6 روز باشد که البته این مسئله به نحوه استفاده کاربراز دستگاه بستگی دارد.
  • گواهی IP57 را دارا بوده و در مقابل نفوذ آب، رطوبت و گرد و غبار به داخل ساعت مقاوم است.
  • نصب آسان (قابلیت اتصال و همگام سازی با استفاده از NFC و بلوتوث 3)
  • عملکرد خوداتکای ساعت
  • کابل استاندارد micro USB برای شارژ کردن
  • با داشتن یک رابط کاربری مشابه با رابط کاربری Android، تعاملی‌تر است
  •  به صفحه نمایش 1.6 اینچ با رزولوشن 220 در 176 پیکسل مجهز شده که از دستوارت لمسی پشتیبانی می‌کند
  • مواد با کیفیت بالا (بدنۀ آلومینیومی و بندی از جنس فولاد ضد زنگ به همراه بند پلاستیکی)
  • سازگاری افزایش یافته (با اغلب تلفن‌های مبتنی بر Android کار می‌کند،‌ البته اندروید 4.0 یا بالاتر برای استفاده از این ساعت، ضروری است)
  • بند مچی قابل تعویض و قابل شخصی‌سازی با هر بند استاندارد 24 میلی‌متری

گجت Sony SmartWatch 2 از سپتامبر 2013 (اواسط شهریورماه امسال) در سراسر جهان در دسترس خواهد بود، اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این گجت خوش‌ساخت در دست نیست.  

انتشار: 19 آبان 1396 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 90

به "نسخه دوم ساعت مچی هوشمند سونی معرفی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نسخه دوم ساعت مچی هوشمند سونی معرفی شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه دوم ساعت مچی هوشمند سونی معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید