نقش اصلی سریال ویچر به هنری کویل سپرده شد

به گزارش کالارنا، می دانیم که مراحل ساخت و فراوری سریال ویچر با سرعت بالایی در شبکه نت فلیکس در حال پیشرفت است. سریال ویچر قرار است مجموعه بزرگ جدیدی برای شبکه نت فلیکس باشد؛ مجموعه ای که با اقتباس از روی مجموعه رمان های ویچر ساخته گردیده است. تا یکی دو روز پیش می دانستیم که فیلم نامه تمام قسمت های سریال ویچر نوشته گردیده است. دیشب بازیگر نقش اصلی این سریال هم تعیین شد. نقش گرالت (Geralt) به هنری کویل (Henry Cavill) سپرده گردیده است.

نقش اصلی سریال ویچر به هنری کویل سپرده شد
فصل اول سریال ویچر هشت قسمت خواهد بود و طبق برنامه های نت فلیکس قرار است در سال 2020 پخش گردد.

هنری کویل را بیشتر به خاطر بازی در نقش سوپرمن در فیلم های دنیای دی سی می شناسیم. هنری کویل هم چنین به خاطر بازی در فیلم هایی مثل The Man From UNCLE و دو قسمت اخیر ماموریت غیرممکن هم شهرت دارد.

لورن هیسریش، تهیه کننده و نویسنده سریال ویچر، پس از انتشار یک شایعه، دیروز رسما از انتخاب هنری کویل برای نقش گرالت رونمایی کرد. لورن هیسریش در توییتر خود نوشته است:

او اولین کسی بود که دیدم. چهار ماه پیش بود. حتی نویسنده ها را انتخاب ننموده بودیم و فیلم نامه هم نداشتیم. چراغ سبز سریال را گرفته بودیم و اشتیاق زیادی داشتیم. و اشتیاقی که او به ما داد را هم هرگز فراموش ننموده ام. او خود گرالت است. او همیشه خود گرالت بوده. خوشحالم که هنری کویل را به خانواده ویچر وارد می کنم.

هنری کویل کمی قبل از انتشار پیام رسمی تهیه کننده سریال ویچر، در فیس بوک و اینستاگرام خود پستی منتشر نموده و نوشته بود که آدرس پستی اش از این پس به گرالت در کر مورهن تغییر نموده است. کر مورهن مدرسه است که ویچرها در آن آموزش می بینند.

در حال حاضر که می دانیم از چند ماه پیش هنری کویل به عنوان نقش گرالت انتخاب گردیده بود، صحبت های اخیر او را بیشتر درک می کنیم. بازیگر نقش سوپرمن حدود یک ماه پیش در مصاحبه ای به خبرگزاری IGN گفته بود که بدش نمی آید نقش گرالت را بازی کند. از طرفی، هنری کویل چند وقت پیش تصویری فوتوشاپ گردیده از عکس خودش در قالب گرالت را در اینستاگرام خود پست نموده بود.

هنری کویل هوادار سفت و سخت مجموعه بازی ها و رمان های ویچر است و از این لحاظ، انتخاب هنری کویل ما را خوشحال می نماید. اینکه این بازیگر با بازی ها و رمان های ویچر و دنیای این مجموعه، آشنایی بسیار زیادی دارد، بدون شک در بازی او تاثیرگذار خواهد بود. از طرف دیگر، احتمالا نت فلیکس می خواهد سریال ویچر را به یک مجموعه طولانی و بزرگ مثل بازی تاج و تخت تبدیل کند و به همین دلیل سراغ یک بازیگر جوان را گرفته است.

فصل اول سریال ویچر هشت قسمت خواهد بود و طبق برنامه های نت فلیکس قرار است در سال 2020 پخش گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 349

به "نقش اصلی سریال ویچر به هنری کویل سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش اصلی سریال ویچر به هنری کویل سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید