هیروکی آبه: بازی نکردن به شیوه معمول در استادیوم آزادی غیرقابل قبول است، باید مقابل پرسپولیس هوشمندانه عمل کنیم

به گزارش کالارنا، هیروکی آبه بازیکن تیم فوتبال کاشیما آنتلرز معتقد است این تیم باید در استادیوم آزادی و مقابل طرفداران پرسپولیس هم به شیوه همیشگی خود بازی کند.

هیروکی آبه: بازی نکردن به شیوه معمول در استادیوم آزادی غیرقابل قبول است، باید مقابل پرسپولیس هوشمندانه عمل کنیم

به گزارش خبرنگاران، هیروکی آبه بازیکن 19 ساله تیم فوتبال کاشیما آنتلرز درباره پیروزی 2 بر صفر این تیم در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: می دانستیم بازی آسانی پیش رو نداریم اما مطمئن بودیم هر چقدر تحت فشار باشیم، می توانیم در این مسابقه تمرکز خود را حفظ کنیم و این را نشان دادیم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم به ما گفت که باید بیشتر هجومی عمل کنیم. پس از زدن گل اول، به نظر می رسید روحیه حریف کمی تغییر کرد و پس از آن همه چیز برای ما خیلی آسان تر شد. زمانی که پرسپولیس روی به جنگ روانی آورد، مطمئن بودیم که تحت تأثیر قرار نمی گیریم. فکر می کنم در این زمینه (بحث روانی) نسبت به پرسپولیس برتری داشتیم که این یکی از عوامل پیروزی ما بود.

هافبک تیم کاشیما آنتلرز توضیح داد: می دانستیم که اگر موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم، دوباره گل می زنیم اما می دانستیم که نباید گل بخوریم. فکر می کنم به ثمر رساندن یک گل دیگر و اطمینان از گل نخوردن، خارق العاده بود. AFC: غرش آزادی به پادشاه بازگشت ها قدرت می دهد

ما همانند دیدار رفت بازی می کنیم و با روحیه پیروزی به این استادیوم می رویم.، آبه با بیان این جمله درباره بازی برگشت مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: خیلی به برتری 2 بر صفر خود نگاه نمی کنیم، همان کار همیشگی خود را انجام می دهیم و روی کوشش برای شکست حریف تمرکز می کنیم. باید هوشمندانه بازی کنیم و به هر شکلی، این بازی را ببریم. به عنوان ورزشکاران حرفه ای، اینکه مقابل طرفداران حریف بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاریم، غیرقابل قبول است. می خواهیم نشان دهیم که شایسته رسیدن به این مرحله هستیم و من مشتاق آن هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 407

به "هیروکی آبه: بازی نکردن به شیوه معمول در استادیوم آزادی غیرقابل قبول است، باید مقابل پرسپولیس هوشمندانه عمل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیروکی آبه: بازی نکردن به شیوه معمول در استادیوم آزادی غیرقابل قبول است، باید مقابل پرسپولیس هوشمندانه عمل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید