کارت حافظه microSD یک ترابایتی معرفی گردید!

به گزارش کالارنا، میل بی اندازه به اضافه شدن حجم حافظه، امروز بار دیگر رکورد شکنی کرد و اولین microSD با ظرفیت یک ترابایت معرفی گردید. امروز در نمایشگاه موبایل بارسلون، برند Micron و شرکت زیرمجموعه وسترن دیجیتال یعنی SanDisk، هر دو یک کارت حافظه microSD با ظرفیت یک ترابایت معرفی کردند. این کارت های حافظه از نوع UHS-I microSDXC هستند. عرضه این کارت های حافظه بیش از همه احتمالا هواداران گلکسی اس 10 یک ترابایتی را به وجد می آورد چرا که می توانند با این کارت حافظه، یک گوشی دو ترابایتی داشته باشند!

کارت حافظه microSD یک ترابایتی معرفی گردید!

از بین این دو کارت حافظه، شرکت وسترن دیجیتال ادعا می نماید که کارت حافظه microSD این شرکت، سرعت بیشتری دارد. این microSD می تواند اطلاعات را با سرعت 160 مگابایت بر ثانیه بخواند در صورتی که microSD ساخت Micron می تواند اطلاعات را با سرعت 100 مگابایت بر ثانیه بخواند. از طرف دیگر اما کارت حافظه Micron، می تواند با سرعت 95 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بنویسد که از این نظر، 5 مگابایت بر ثانیه از microSD ساخت SanDisk و وسترن دیجیتال، بیشتر است.

microSD یک ترابایتی SanDisk از ماه آوریل و با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد که قیمت بسیار زیادی است. در حال حاضر کارت حافظه microSD همین شرکت با حافظه 512 گیگابایتی، 199 دلار قیمت دارد که حدود سیصد دلار ارزان تر است. قیمت کارت حافظه microSD شرکت Micron نیز تعیین نشده اما می دانیم که این کارت حافظه در نیمه دوم امسال میلادی عرضه می گردد. شما درباره کارت های حافظه یک ترابایتی چه فکر می کنید؟ آیا شما از آن دسته از کاربران هستید که به این حجم از حافظه احتیاج دارید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kalarena.com شناسه مطلب: 480

به "کارت حافظه microSD یک ترابایتی معرفی گردید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت حافظه microSD یک ترابایتی معرفی گردید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید